• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht, over Vanessa's vader en Jacks moeder, dat is zeker wel interessant ja (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Tirzaj, Jep, ik wel. ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 19:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zat er trouwens aan te denken, dat degenen die in een relatie zitten, elke avond beelden van zijn/haar partner te zien krijgen? c:


    Faith is everything.

    Klinkt goed


    Bowties were never Cooler

    Ik moest daar toevallig vanmiddag nog aan denken, dat zou wel een erg leuk idee zijn. De reacties daarop kun je dan mooi verwerken in je post. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MrsSmollett schreef:
    Ik zat er trouwens aan te denken, dat degenen die in een relatie zitten, elke avond beelden van zijn/haar partner te zien krijgen? c:


    En natuurlijk zo bewerkt dat het altijd erger lijkt dan het echt is... ;p


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    En natuurlijk zo bewerkt dat het altijd erger lijkt dan het echt is... ;p



    Inderdaad ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Deryth schreef:
    Ik moest daar toevallig vanmiddag nog aan denken, dat zou wel een erg leuk idee zijn. De reacties daarop kun je dan mooi verwerken in je post. ^^


    Inderdaad, het word ook zeker extra aangedikt dan dat het eigenlijk is c: Dat is dan gewoon in een kleine ruimte in het gemeenschappelijke huis waar een groot tv scherm hangt waar de beelden op te bekijken zijn. Iedereen het hiermee eens? c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Inderdaad, het word ook zeker extra aangedikt dan dat het eigenlijk is c: Dat is dan gewoon in een kleine ruimte in het gemeenschappelijke huis waar een groot tv scherm hangt waar de beelden op te bekijken zijn. Iedereen het hiermee eens? c:


    Helemaal eens!
    Had je al in gedachten hoe je dat wilde gaan doen? Lees jij bijvoorbeeld zelf de stukjes door en pikt daar wat "beeldmateriaal' uit, of laat je dat diegene zelf doen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Helemaal eens!
    Had je al in gedachten hoe je dat wilde gaan doen? Lees jij bijvoorbeeld zelf de stukjes door en pikt daar wat "beeldmateriaal' uit, of laat je dat diegene zelf doen?


    Daar twijfelde ik nog over. Ik denk dat ik die keuze aan diegene zelf laat, dan kan hij/zij daar een eigen draai aangeven c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Daar twijfelde ik nog over. Ik denk dat ik die keuze aan diegene zelf laat, dan kan hij/zij daar een eigen draai aangeven c:


    Zolang als het dan niet teveel afwijkt van wat er daadwerkelijk gebeurt is moet dat best kunnen, lijkt me.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Zolang als het dan niet teveel afwijkt van wat er daadwerkelijk gebeurt is moet dat best kunnen, lijkt me.


    Inderdaad, het moet niet teveel afwijken. Het is daarom denk ik ook verstandig dat sowieso degenen die in een relatie zitten zeker ook regelmatig op het andere speeltopic gaan kijken, voor zover dat nog niet gebeurde c:, zolang de eigen invulling aan de momenten wanneer ze die zien maar zo realistisch mogelijk blijven.


    Faith is everything.

    Deryth schreef:
    (...)

    Zolang als het dan niet teveel afwijkt van wat er daadwerkelijk gebeurt is moet dat best kunnen, lijkt me.


    Maar de 'verleidingen' zullen wel aangedikt zijn waarschijnlijk


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Maar de 'verleidingen' zullen wel aangedikt zijn waarschijnlijk


    Ja, sunset zal dan niet voor de tv weg te slaan zij. Arm ding xD

    @MrsSmollett, haha, ik schipper de hele tijd tussen twee topics en ik gok de rest ook dus dat komt wel goed.

    @MatthewMMurdock, klopt dat zou ik ook doen, maar doelde meer op dat het niet te ver moet gaan afwijken, als in; vrijgezel raakt bezet persoon verleidelijk aan en vijf tellen later liggen ze te kezen. Ofzoiets. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'