• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Ik vind het heel jammer dat je er nu zelf geen zin meer in hebt, maar een kort berichtje dat je zelf weinig tijd had wegens omstandigheden, gewoon aan het begin, had dit alles kunnen voorkomen. Ik hoop dat je er gewoon van leert, want het is niet leuk als dit gebeurt zoals nu, of als RPGs doodlopen die wel heel interessant zijn. Je hoeft niet uitgebreid te zijn, maar aangeven is belangrijk, zodat iedereen weet waar die aan toe is. Ook is het zijn van een TS veel werk en kost veel tijd en oplettendheid. Ik hoop dat je dit niet meer onderschat en het privé snel beter gaat.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 17:18 ]


    Bowties were never Cooler

    Als je hulp nodig hebt wil ik je best helpen hoor.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Als je hulp nodig hebt wil ik je best helpen hoor.


    Ik ook ^^


    Bowties were never Cooler

    LanieH schreef:
    Ik vind het eigenlijk een beetje erg dat jullie nu zo'n dingen zeggen want nu heb ik er zelf ook geen zin meer in, Ik heb deze RPG een weke geleden gemaakt maar nu ik heb al een reden gegeven waarom ik de rol nog niet heb gemaakt of het speeltopic, de andere redens houd ik privé vanwege dit commentaar hier. Jullie kunnen dit nu (alweer) heel slecht opvangen maar als je je wil uitschrijven mag je dit doen van mij want zo wil ik het ook niet


    Jammer dat je het zo ziet, maar je moet ons ook proberen te begrijpen. Wij hadden er ook allemaal veel zin in. Maar mede door het feit dat je jezelf al niet aan je eigen regels houdt, maakt het voor ons moeilijk te accepteren dat een ander dat wel moet doen. Als je meteen had gezegd wegens prive omstandigheden duurt het maken van mijn rol wat langer, was t hele probleem te voorkomen geweest.


    Faith is everything.

    Het is vanuit onze kant ook niet aanvallend bedoeld, meer opbouwende kritiek. En natuurlijk zit er wel een beetje irritatie onder. Maar dat kan je ons niet kwalijk nemen. We hebben allemaal veel zin in deze rpg, het is een leuk onderwerp, leuk uitgewerkt, en leuke rollen!

    BenjaminSolo -> MatthewMMurdock


    Bowties were never Cooler

    Oke, bedankt

    Dus, wanneer was je van plan om je rol te maken/speeltopic te openen?

    Oke, ik heb niet alles terug gelezen gezien ik daar nul energie voor heb, maar wat is nu precies de bedoeling van deze RPG? Ik vind het namelijk best sund als die nu niet van start gaat. .


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja ik wil hier wel mee verder gaan, maar wie wil zich uitschrijven? Want dat had ik gelezen

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 7:46 ]

    LanieH schreef:
    Ja ik wil hier wel mee verder gaan, maar wie wil zich uitschrijven? Want dat had ik gelezen


    Wil je misschien reageren op mijn PB? Of ben je het niet eens met wat ik voorstelde?


    Faith is everything.

    Ik zit alleen wel tot half 6 op de uni en moet dan nog naar huis, dus reageer probably pas laat vandaag


    Bowties were never Cooler

    Ik zal het speeltopic maken & ik heb niks gekregen MrsSmollett

    LanieH schreef:
    Ik zal het speeltopic maken & ik heb niks gekregen MrsSmollett


    Nu wel.


    Faith is everything.