Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Ik weet niet hoe jij er bij liep, maar deze kids doen het echt enkel om mee te doen. Het is helemaal 'in' om zwarte broeken en rood/zwart geruite bloesjes te dragen en ze zien er echt niet uit :') Over een maandje of 4 is het al helemaal uit en draagt niemand het meer. Ik bedoel, ik heb werkelijk niks tegen goth's, maar draag het dan omdat je het leuk vind en niet omdat iedere fucking brugpieper het doet haha
Geruite bloesjes? Dat doet me meer denken aan hipsters :'D Ergens vind ik het wel jammer dat ik nu die middelbare school trends niet meer meekrijg.
Nee. En ik ga ook niet zeggen dat ik vorig jaar een maand of 2 aan freerunning heb gedaan voordat hij zo nog hogere verwachtingen krijgt. Het is eerder puur toeval dat het momenteel goed gaat met gym :')
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."