• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh hij blijft gewoon leuk. After all these years.. The struggle :c Nu contact leggen zou namelijk zwaar awkward zijn :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heb me amper kunnen ontspannen na een drukke examenperiode en morgen moet ik weer om 7u vertrekken, urgh. D;


    Ik wil een tuin vol egels

    En ik huil weer. Waarom kan het niet gewoon goed gaan in mijn leven? Waarom moet alles slecht gaan? Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn, en een leuke vriend/vriendin vinden? Waarom kan ik niet slim zijn? Waarom ben ik niet knap? Waarom ben ik zo fucking fucked up van binnen? Waarom kan ik niet gewoon eerlijk zijn tegen mijn moeder zodat ik hiervoor hulp kan krijgen? Waarom ben ik zo bang om wat andere mensen van me gaan denken? Waarom leef ik deze leugen? Waarom leef ik nog? Wat doe ik hier nog, sinds niemand me hier wilt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo, klaar weer met mijn profiel voor vandaag. Nu tijd om mijn bed in te duiken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trikova schreef:
    En ik huil weer. Waarom kan het niet gewoon goed gaan in mijn leven? Waarom moet alles slecht gaan? Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn, en een leuke vriend/vriendin vinden? Waarom kan ik niet slim zijn? Waarom ben ik niet knap? Waarom ben ik zo fucking fucked up van binnen? Waarom kan ik niet gewoon eerlijk zijn tegen mijn moeder zodat ik hiervoor hulp kan krijgen? Waarom ben ik zo bang om wat andere mensen van me gaan denken? Waarom leef ik deze leugen? Waarom leef ik nog? Wat doe ik hier nog, sinds niemand me hier wilt?


    All of this hurts me :c
    Ik wil dat je een goed leven hebt..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    En ik huil weer. Waarom kan het niet gewoon goed gaan in mijn leven? Waarom moet alles slecht gaan? Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn, en een leuke vriend/vriendin vinden? Waarom kan ik niet slim zijn? Waarom ben ik niet knap? Waarom ben ik zo fucking fucked up van binnen? Waarom kan ik niet gewoon eerlijk zijn tegen mijn moeder zodat ik hiervoor hulp kan krijgen? Waarom ben ik zo bang om wat andere mensen van me gaan denken? Waarom leef ik deze leugen? Waarom leef ik nog? Wat doe ik hier nog, sinds niemand me hier wilt?

    Meid, dat is allemaal niet waar.. Stuur me ff een PB

    Je bent geweldig <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    All of this hurts me :c
    Ik wil dat je een goed leven hebt..

    :c Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Alles gaat toch fout en ik heb er echt geen zin meer in op deze manier


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    :c Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Alles gaat toch fout en ik heb er echt geen zin meer in op deze manier


    Waar woon je, dan kom ik chocolade brengen en je knuffelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Waar woon je, dan kom ik chocolade brengen en je knuffelen.

    that's so sweet (H)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom durf ik te wedden dat je de hele middag en avond aan het blowen bent (geweest) ? En je zou niet te laat naar huis gaan, maar je zit er nog.

    Meh. 12%. Schiet op D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Who's Watching This In FEBRUARY 2016?

    NEENEENEE GA GEWOON WEG ughh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga wel slapen.. Dan stel ik tenminste niemand teleur..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @FrenchFries Hatelijk.

    Ik verlang naar mijn kotleven. D:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 23:56 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    40 D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.