• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De uitslagen van iedereen van lijn richting staan erop, behalve de mijne. WAT GEBEURT ER.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als mijn school niet zo kut was, zou ik echt veel plezier hebben met de stage en ook met een gerust hart werken, want nu zit iedereen in de stress. Thanks RoC, for being an ass.

    In ieder geval een hesding en riem gevonden alvast ;3
    I'm gonna be awesome :')

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, oma, je kleinzoon en zijn vriendin zijn perfect, maar je biseksuele kleindochter zonder toekomstplan....


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wou dat ik een kat was. Lekker de hele dag slapen <3


    26 - 02 - '16

    3 erdoor, 3 niet. Zoals ik het hoopte, omg. Wel een 1, hoe leg ik dat ooit uit thuis. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sorry and thanks.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shawn_Mendes schreef:
    Mensen die het vroegen:

    Nee, ik heb geen kaarten en waarom? Goed reden: Hoe kan binnen 5 seconden een kaartverkoop uitverkocht zijn? Dat kan NIET. Het was namelijk om 10.00 open en om 10.00 precies was het volledig uitverkocht.
    Daarbij houd Ticketmaster 80% van de kaarten achter, om deze op hun moedersite te verkopen voor het 4dubbele van de originele prijs. Oftewel: 20 % van de kaarten is voor de normale prijs en die mensen die die kaarten hebben, hebben geluk gehad en de rest moet maar even 195 euro dokken.
    Er zijn zelfs kaarten in de omloop voor 800 euro, op een officiele site. Dit is toch niet normaal :@

    dat is ziek naaiend :c en via Ticketswap? misschien kun je het via dat proberen? Zo heeft mijn zus tickets voor Troye Sivan kunnen vangen.
    Btw het begin van je Grounder is amazing!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Altijd leuk wanneer je een van je favoriete films voor €2,99 kan vangen! yes! The Wolverine is aan mijn collectie toegevoegd. Nu nog even snel Captain America: The Winter Soldier en beiden Thor films regelen, en ik ben weer helemaal happy.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nja seg, doe maar niet zo sarcastisch.. Ik deed gewoon moeite om toch maar elkaar nog eens te zien voordat ik vier maanden weg ben? Al moet ik buiten in die miezerige regen staan.. En dan krijg ik gewoon geïrriteerde berichten. Wees dan meteen duidelijk hé! Ik doe echt gewoon mijn best en dan krijg ik dit. ;( Serieus, bekijk je het ook wel eens van mijn kant.. Je kan zelf ook iets voorstellen als je mijn ideeën niet goed vind. Maar dan weet je niets buiten op stap gaan.. En al meteen zeggen dat onze band toch gaat verwateren, pessimist.. Ik weet niet of ik nog contact ga houden. Ik voel me best rot dat ik zo behandeld wordt..


    Ik wil een tuin vol egels

    I probably got the jobbb


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    I probably got the jobbb


    WAARWATWIE


    Sarah = ongewoon sexy

    Trikova schreef:
    (...)
    dat is ziek naaiend :c en via Ticketswap? misschien kun je het via dat proberen? Zo heeft mijn zus tickets voor Troye Sivan kunnen vangen.
    Btw het begin van je Grounder is amazing!


    Nja ik vertrouw die dingen niet zo :/
    En thanks ^^
    Hoe raad je het toch :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dissapointed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Antiheld schreef:
    (...)

    WAARWATWIE


    Bij de etos.
    Werkgever is op dezelfde dag jarig als ik en daar heel erg enthousiast over.


    i put the fun in funeral