• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Laat hem met sleutel erin voor de Pathé staan. Dat werkte voor mij. :W


    Bedankt! Ik heb hem op heel veel andere plekken laten staan zonder sleutel, maar dit zou moeten werken.

    Oké, dit klinkt natuurlijk raar, maar ik heb zo veel problemen met dit stuk schroot dat ik gewoon een excuus zoek om ervan af te komen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shawn_Mendes schreef:
    Ticketmaster; een GROTE oplichterij!!!!


    Oh shit ja. Ik had daar kaartjes besteld voor Marina & The Diamonds met Ticketcover Premium en ik heb 5 maanden moeten vechten om mijn geld terug te krijgen. Gosh.
    Wat is er bij jou mis gegaan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mensen die het vroegen:

    Nee, ik heb geen kaarten en waarom? Goed reden: Hoe kan binnen 5 seconden een kaartverkoop uitverkocht zijn? Dat kan NIET. Het was namelijk om 10.00 open en om 10.00 precies was het volledig uitverkocht.
    Daarbij houd Ticketmaster 80% van de kaarten achter, om deze op hun moedersite te verkopen voor het 4dubbele van de originele prijs. Oftewel: 20 % van de kaarten is voor de normale prijs en die mensen die die kaarten hebben, hebben geluk gehad en de rest moet maar even 195 euro dokken.
    Er zijn zelfs kaarten in de omloop voor 800 euro, op een officiele site. Dit is toch niet normaal :@

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Mensen die het vroegen:

    Nee, ik heb geen kaarten en waarom? Goed reden: Hoe kan binnen 5 seconden een kaartverkoop uitverkocht zijn? Dat kan NIET. Het was namelijk om 10.00 open en om 10.00 precies was het volledig uitverkocht.
    Daarbij houd Ticketmaster 80% van de kaarten achter, om deze op hun moedersite te verkopen voor het 4dubbele van de originele prijs. Oftewel: 20 % van de kaarten is voor de normale prijs en die mensen die die kaarten hebben, hebben geluk gehad en de rest moet maar even 195 euro dokken.
    Er zijn zelfs kaarten in de omloop voor 800 euro, op een officiele site. Dit is toch niet normaal :@


    Als je Seatwave bedoelt, volgens mij zijn dat gewoon mensen die kaartjes kopen en voor veel meer door verkopen, denk niet dat ticketmaster dat zelf doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohmygawd ik had 1 elastiekje en nu 2 en normaal gesproken verdwijnen ze en omg ik ben gewoon een tovenaar O_o * zet tovenaarshoed op *

    deze reactie doet mee aan de meest random reactie v/d maand


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Accutane is killing me, nauwelijks geslapen, nog steeds verkouden en nu in het meest verwarrende gebouw ooit op zoek naar mijn psycholoog wtf laat het stoppen. En als dit af is zo snel mogelijk weer naar heerhugowaard voor een sollicitatie.


    i put the fun in funeral

    Dat moment waarop je al uren plant om te gaan douchen, je zus uren later gaat en je schreeuwt 'HE IK GING NET DOUCHEN'.

    Oh Lotte. Oh oh oh.


    She's imperfect but she tries

    I don't mind ads.
    I don't mind buffer.
    But when the ads buffer
    I suffer

    - Youtube struggles.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 14:02 ]


    26 - 02 - '16

    Dus nu ga ik dus werkelijk morgen naar aikido met mijn mentrix maar mogelijk niet eens mijn mentrix maar alleen haar vriend??? Op iedere andere school zou ze hiervoor ontslagen worden, denk ik, maar oké.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vanavond wordt huiswerkavond :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Vanavond wordt huiswerkavond :c

    Huiswerkmiddag hiero I feel you.


    Pretty is just a pretty word.

    OK kom op Jip, haal die stomme pil en dan mag je bij Kruidvat kijken of ze al milka eieren hebben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn telefoon is verouderd dus snapchat doet het niet verdomme.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    OK kom op Jip, haal die stomme pil en dan mag je bij Kruidvat kijken of ze al milka eieren hebben



    Oeh, milka-eieren. Want.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    This house don't feel like home.


    kindness is never a burden.