• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oma vraagt hoe het gaat, eerlijk zeggen dat ik bij de psych zit of mooi liegen? Damnnn struggles

    Trees schreef:
    Oma vraagt hoe het gaat, eerlijk zeggen dat ik bij de psych zit of mooi liegen? Damnnn struggles


    Be honest c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze stage wordt steeds minder leuk...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Be honest c:


    Straks sterft ze aan een hartaanval D:
    Nee, dat is overdreven. Maar arme oma zit nu al van teen tot lies in het gips en heeft genoeg gedoe om zich heen om haar hart stil te laten staan. Het is zo zielig...

    Trees schreef:
    (...)

    Straks sterft ze aan een hartaanval D:
    Nee, dat is overdreven. Maar arme oma zit nu al van teen tot lies in het gips en heeft genoeg gedoe om zich heen om haar hart stil te laten staan. Het is zo zielig...


    Aww, sterkte aan je oma en aan jou. Ja, misschien nu nog even zeggen dat het gaat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Aww, sterkte aan je oma en aan jou. Ja, misschien nu nog even zeggen dat het gaat?


    Fanks. Ah well, ik kijk wel even en- OMG BURRITO-CAT IN DE BEGINPOST JIP JE BENT GEWELDIG :'D

    I can't fxcking wait till 5 o'clock

    Trees schreef:
    (...)

    Fanks. Ah well, ik kijk wel even en- OMG BURRITO-CAT IN DE BEGINPOST JIP JE BENT GEWELDIG :'D

    JA YES IK HOOPTE AL DAT JE HEM ZOU BEGRIJPENYAAAY


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een kut dag. Nu al. Fucked up emotional day. Ik ga mijn vannacht geschreven story beter nooit meer lezen. Scheelt me een hoop tranen. Waarom kan ik het niet gewoon verwerken? Hoe doen andere onzichtbare moeders dat?

    // ik heb alleen maandag en dinsdagochtend aspirines gehad tegen de pijn van mn verwijderde verstandskies. En fucking 4 dagen later gaat het mega pijn doen en kan ik niet praten, mijn mond openen en eten. Fijn.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 9:56 ]

    Wanneer er in je telefoon 8 ideeën voor verhalen staan. Inspiration much.

    // Als je pauze hebt en met je vriendin wilt gaan zitten kleppen, ga dan niet in de bieb zitten maar in de aula aub.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 10:39 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ticketmaster; een GROTE oplichterij!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Ticketmaster; een GROTE oplichterij!!!!


    Niet gelukt? ):

    Shawn_Mendes schreef:
    Ticketmaster; een GROTE oplichterij!!!!


    Wat is er gebeurd? D:


    26 - 02 - '16

    Oké, kan iemand alsjeblieft mijn fiets stelen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Oké, kan iemand alsjeblieft mijn fiets stelen?


    Laat hem met sleutel erin voor de Pathé staan. Dat werkte voor mij. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan