• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo klaar met de hele tijd alle hulp afwijzen, het is zo vermoeiend en ik maak alles kapot. Als ik niet al iedereen uit mijn omgeving heb afgeschrikt, zal ik toch maar voortaan proberen hulp te accepteren...

    Waarom is het zo moeilijk om een plaatje van hem te vinden waar hij er niet op staat met een fan of een microfoon in zijn handen? ;c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het verbaasd me niks dat zij altijd wordt gekozen. Zij is immers mn betere helft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Het verbaasd me niks dat zij altijd wordt gekozen. Zij is immers mn betere helft.


    Ik snap dat je je zo voelt, maar dat is niet eerlijk tegenover jezelf. Je bent een individu en geen helft van iemand, zelfs al ben je een tweeling. Tbh, ik kijk best wel tegen je op om hoe sterk je bent, je bent best bijzonder weet je dat?



    Ignore this if you don't feel like getting a hug from some weird stranger, but I really needed to tell you.

    Awesome Assassin's Creed fanfiction material O_o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HAHA this is so wrong yet so funny.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    (...)

    Ik snap dat je je zo voelt, maar dat is niet eerlijk tegenover jezelf. Je bent een individu en geen helft van iemand, zelfs al ben je een tweeling. Tbh, ik kijk best wel tegen je op om hoe sterk je bent, je bent best bijzonder weet je dat?



    Ignore this if you don't feel like getting a hug from some weird stranger, but I really needed to tell you.

    Sorry, maar het laatste wat ik wil is zoiets te horen van iemand die zelf dag en nacht met haar praat. Ik heb ook geen zin in medelijden. Op dit moment geloof ik niks even.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 13:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk Life is Strange spelen ^^

    // Hoe krijgt hij het voor elkaar dat IK hem alsnog geld stuur terwijl ik geen rooie cent meer heb door hem? Nu moet ik de rest van de maand met 10 euro leven, fijn.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 13:41 ]

    Go fuck yourself mam. :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nippon schreef:
    (...)
    Sorry, maar het laatste wat ik wil is zoiets te horen van iemand die zelf dag en nacht met haar praat. Ik heb ook geen zin in medelijden. Op dit moment geloof ik niks even.


    Dat ik vaak met haar praat heeft toch niks te maken met wat ik tegen jou zeg? Ik zeg het niet om je te pleasen ofzo, ik had dit tegen ieder in jouw situatie kunnen zeggen onafhankelijk van of ik de tweeling van diegene ken. Ik heb geen medelijden met je, ik probeer gewoon te laten zien dat je ook als de helft van een tweeling een individu bent. Maar ik snap wel dat je er niet voor open staat tho, ik zal je verder met rust laten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Naz schreef:
    ^ Het gaat wel, op zich ):
    Het is een op een stapeling van dingen gepaard met een bult onzekerheid en rotgevoelens. Ik ben ook praktisch vriendloos en ik heb het idee dat ik de weinige vrienden die ik heb, zelfs tot last ben. Ik heb nauwelijks vrienden, buiten het internet om, om mijn hart bij te luchten. Dat is gewoon een enorm gemis ):


    Och joh! Wat balen zeg! En je hebt zo'n mooie persoonlijkheid! Volgens mij zijn de mensen daar bij jou een beetje blind en dom. Ik zie je regelmatig langskomen op het forum, volgens mij ben jij echt een geweldig iemand! Laat dat volgens mij maar weg- ik weet het zeker.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Trikova schreef:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    ...

    Ik zit hier te eten :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mag ik even iedereen bedanken die de moeite doet om mij op te vrolijken? Jullie zijn geweldig! Het gaat al iets beter (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16