• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    NEEE. Heeft hij hem toch dáár opgehangen D:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 14:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De rest van de opdrachten wordt nog wat, als de eerste al zo onduidelijk is...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben verdomme pas 16! Waarom moet ik nu al besluiten wat ik met de rest van mijn leven ga doen?!


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    Oké, fuck it ik ga gewoon bij die carnavalsvereniging. Lijkt me echt onwijs gaaf en bovendien kan ik m'n broer een beetje in de gaten houden hehe.

    Nieuwe gsm, finally ;-;


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb echt nog nooit zoiets slechts geschreven voor een school opdracht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Donder op clearblue reclame. Ik wil geen kinderen, ik haat kinderen, dus ik hoef al helemaal geen reclame die zwangerschapstesten promoot die kunnen berekenen hoe ver je al bent GAAAAAAAAAAAAA WEG!


    26 - 02 - '16

    AtIas schreef:
    Nieuwe gsm, finally ;-;


    Oh hoi, nummer (cool)?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Oh hoi, nummer (cool)?


    Is een whatsappgroepje niet een idee? Ik ben praktisch vriendloos, ik doe bijna niets met whatsapp x)


    26 - 02 - '16

    Oh dear god :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Naz schreef:
    Donder op clearblue reclame. Ik wil geen kinderen, ik haat kinderen, dus ik hoef al helemaal geen reclame die zwangerschapstesten promoot die kunnen berekenen hoe ver je al bent GAAAAAAAAAAAAA WEG!

    Ik heb ook een grote hekel aan die reclames. Maar dan niet omdat ik geen kinderen wil. (: ik krijg ze ook altijd op de verkeerde momenten te zien..

    Auw.. Vinger verbrand terwijl ik mijn kaars wou aandoen.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Naz schreef:
    (...)

    Is een whatsappgroepje niet een idee? Ik ben praktisch vriendloos, ik doe bijna niets met whatsapp x)
    \

    Dan heeft straks half Quizlet mijn nummer :|


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb eindelijk ook mijn 5000ste post bereikt! *O*


    What would Emma do?

    Zoveel te doen en zo weinig zin in alles.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan