• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    als ik echt zo weinig waard ben voor je, gooi me dan ineens in het huisvuil.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 0:42 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Eindelijk D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AtIas schreef:
    als ik echt zo weinig waard ben voor je, gooi me dan ineens in het huisvuil.


    (H)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar met alle namechanges enzo: dit speelt echt al een flink tijdje toch? Met valse beloftes dat het stopt en dan toch maar weer doen?

    Zou er doodmoe van zijn, zo'n iemand

    Ja, eigenlijk al sinds het begin van mijn relatie met hem. Maar we praten er verder ook niet over, omdat ik er slechte ervaringen mee heb gehad vroeger, en ik heb daarom geen idee of het misschien wel heel moeilijk voor hem is om te stoppen. Al durf ik er ook niet over te beginnen.

    Skadi schreef:
    (...)
    Ja, eigenlijk al sinds het begin van mijn relatie met hem. Maar we praten er verder ook niet over, omdat ik er slechte ervaringen mee heb gehad vroeger, en ik heb daarom geen idee of het misschien wel heel moeilijk voor hem is om te stoppen. Al durf ik er ook niet over te beginnen.


    Naar wat ik hoor, wil hij uit zichzelf niet stoppen. Dus misschien heeft het wel nut. Al ben ik wel een pessimist in dit soort onderwerpen tbh

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 0:58 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Naar wat ik hoor, wil hij uit zichzelf niet stoppen. Dus misschien heeft het wel nut. Al ben ik wel een pessimist in dit soort onderwerpen tbh

    Ik zal hem er volgend weekend naar vragen, als ik dat kan.. Het is ook niet niks om een relatie van bijna 4 jaar te moeten verbreken.

    // dat doet me er aan denken dat mijn kat vandaag 4 jaar geleden overleden is. Dit gaat weer een lastige dag worden.. rust zacht lieve Noa. :(

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 1:20 ]

    Gadverrrrr. Ik krijg echt moordneigingen van mijn neus. De bende is continu verstopt en/of ontstoken. Dit speelt al een fucking halfjaar en ik ben er klaar mee!!
    Hopelijk word ik maandag serieus genomen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 1:08 ]


    26 - 02 - '16

    je gaat naar de kust deze vakantie? verdrink dan maar, afschuwelijke randdebiel.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    He's drunk texting me and I know that I'm reading too much into this but I love this..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    He's drunk texting me and I know that I'm reading too much into this but I love this..


    Drunk texting is pure eerlijkheid (*kuch* hé Margot *kuch*)


    Sarah = ongewoon sexy

    oh mjn god ik ben zo ZIEK fuck me


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    oh mjn god ik ben zo ZIEK fuck me


    Stay strong saar

    --


    Mijn Ierse Whiskey is weer aangevuld, dus vanavond is het een whiskey avond :9~


    Sarah = ongewoon sexy

    Lol, go fuck yourself. I'm done with this


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pfff ik heb geen zin.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga een avond niet mee naar een feest, zijn de 3 vrienden met wie ik zou gaan verongelukt vannacht. Teveel botbreuken om op te noemen, maar ze leven nog


    Sarah = ongewoon sexy