• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    And there is the ignoring again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Antiheld schreef:
    Ik ga een avond niet mee naar een feest, zijn de 3 vrienden met wie ik zou gaan verongelukt vannacht. Teveel botbreuken om op te noemen, maar ze leven nog


    Ew wtf, auto-ongeluk?


    i put the fun in funeral

    Nope, dit waren genoeg enge videos voor vandaag. Waarom kijk ik er ook naar? Ik weet dat ik daar niet tegen kan.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ew wtf, auto-ongeluk?


    Ja, de Bob had een slok op en is tegen een boom gereden. Al de 2e keer dat zoiets gebeurd in onze vriendengroep, ik ben waarschijnlijk de enige met verantwoordelijkheidsgevoel als ik bob


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ja, de Bob had een slok op en is tegen een boom gereden. Al de 2e keer dat zoiets gebeurd in onze vriendengroep, ik ben waarschijnlijk de enige met verantwoordelijkheidsgevoel als ik bob


    Heel erg, maar wel een beetje eigen schuld dus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Heel erg, maar wel een beetje eigen schuld dus.


    Ja zeker. Maar ik wil gewoon eerst dat ze weer goed het ziekenhuis uit komen, daarna krijgen ze dat nog wel te horen (van genoeg mensen denk ik)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ja zeker. Maar ik wil gewoon eerst dat ze weer goed het ziekenhuis uit komen, daarna krijgen ze dat nog wel te horen (van genoeg mensen denk ik)


    Sterkte denk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks :)


    Sarah = ongewoon sexy

    De voetbalwedstrijd ging een keertje goed. Ik voel me zo goed nu ;D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Op zowel Q als in het echte leven glashard genegeerd worden. Awesome, thanks.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Op zowel Q als in het echte leven glashard genegeerd worden. Awesome, thanks.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Asuka schreef:
    Op zowel Q als in het echte leven glashard genegeerd worden. Awesome, thanks.


    I hate to hear that :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thank you guys. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Dus gister vond je de film geweldig en vandaag niet meer? Oke...

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 14:05 ]

    Duizend blauwe plekken en een aantal overschreden leraar/leerling grenzen later is mijn conclusie dat aikido nog best leuk is, ook al doet het verdomde pijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.