• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trikova schreef:
    Oké, maar waarom denken mensen meteen van mij dat ik hetero ben? Ik lach ze kapot hard uit hierom.


    Omdat dat meer een standaard is?
    Oh en what's to hate about men :ss


    Sarah = ongewoon sexy

    Nippon schreef:
    (...)
    Popcorn! Ik was totaal vergeten dat ik nog popcorn had D:

    Lekkeeeeer. Dat heb ik nog in de kast liggen... maar ik denk dat ik al wel genoeg heb lol

    Antiheld schreef:
    (...)

    Omdat dat meer een standaard is?
    Oh en what's to hate about men :ss

    ja true... En er is totaal niets mis met mannen hoor. helemaal niets mis mee. Ik snap gewoon niet dat mensen altijd denken dat leven zo tweevoudig is... Er bestaat meer dan homo en hetero ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jaa, ik werd weer op Q benoemd! :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The Hangover is fun, maar dat nummer was echt te confronterend. Fuck en ik ben nog alleen vanavond. Dag goede stemming, hello pain.

    Bye stuk vel van mijn vinger. Je zal gemist worden. Hoe kan er vocht komen uit een nieuwe wonde? Zitten mijn vingers soms vol of zo? ><


    What would Emma do?

    Trees schreef:
    The Hangover is fun, maar dat nummer was echt te confronterend. Fuck en ik ben nog alleen vanavond. Dag goede stemming, hello pain.


    Ook alleen thuis? Balen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am getting kind of annoyed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Ook alleen thuis? Balen.


    Nee, oppassen. Dat is nog wel het ergste, ik kan niks hier.

    Anniek Pheifer is wel een super leuke vrouw


    Sarah = ongewoon sexy

    Weet ik veel succesvol afgerond met een 8,0 :Y)

    Kay misschien dat ik heel misschien een beetje vaak op het scherm van mijn stiefvader heb gekeken maar sssh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    Weet ik veel succesvol afgerond met een 8,0 :Y)

    Kay misschien dat ik heel misschien een beetje vaak op het scherm van mijn stiefvader heb gekeken maar sssh


    Ik had maar 7,4. Hoe weet ik nou wat een wafeltang is


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik had maar 7,4. Hoe weet ik nou wat een wafeltang is


    Dat vroeg mijn broertje zich ook af, al had mijn moeder hem een tip gegeven :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Dat vroeg mijn broertje zich ook af, al had mijn moeder hem een tip gegeven :')


    Wat een vreselijke jongen die nu speelt


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Wat een vreselijke jongen die nu speelt


    Agreed.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."