• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil verplaatsen naar bed, maar Frozen Planet is zo rustgevend


    Sarah = ongewoon sexy

    Square schreef:
    (...)

    Je telefoon wil mijn enorm boeiende Simsupdates blijkbaar niet ontvangen. Ik ben beledigd. (cat)

    Ugh kijk dit is dus wat ik bedoel, telefoon. Deze grapjes kosten me Simsgrapjes.

    Edit note to self voordat je gaat klagen over je telefoon ZET HEM UIT EN WEER AAN Jezus Christus basiskennis Jip

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 1:25 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Skadi schreef:
    Ik ben blij dat gister voorbij is,

    // Hoe kunnen niet-quizlet leden mijn verhalen lezen?


    Dat kun je aangeven bij instellingen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eddy Wally is dood. 0.0


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat kun je aangeven bij instellingen. ^^

    Dat heb ik al sinds ik lid ben. Maar toch hebben mijn verhalen meer lezers dan te zien zijn als je kijkt wie ze gelezen heeft. En meerdere keren lezen helpt niet aan het aantal views, die van mij komen er niet bij -bij mijn eigen en anderen hun hoofdstukken.

    // wanneer je een liedje hoort dat je zoekt, maar geen idee hebt welke het is.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 10:50 ]

    Wieeh, pasta als ontbijt *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    26 - 02 - '16

    Omygod ik heb nog nooit zoveel geld vastgehouden wtf. :'DDDD

    Wat doe ik verkeerd? Overal word ik genegeerd en thuis word ik praktisch uitgekotst. Mijn broertje en zus doen alles samen en betrekken mij nergens bij. Ik heb het vaak genoeg verteld dat ik me buitengesloten voel, maar ze doen er niets mee. Mijn ouders boeit het ook ook niets, geloof ik. Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen )':


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Wat doe ik verkeerd? Overal word ik genegeerd en thuis word ik praktisch uitgekotst. Mijn broertje en zus doen alles samen en betrekken mij nergens bij. Ik heb het vaak genoeg verteld dat ik me buitengesloten voel, maar ze doen er niets mee. Mijn ouders boeit het ook ook niets, geloof ik. Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen )':


    Alles oké? Mijn pb staat open.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Naz schreef:
    Wat doe ik verkeerd? Overal word ik genegeerd en thuis word ik praktisch uitgekotst. Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen )':

    Naz schreef:
    Wat doe ik verkeerd? Overal word ik genegeerd en thuis word ik praktisch uitgekotst. Mijn broertje en zus doen alles samen en betrekken mij nergens bij. Ik heb het vaak genoeg verteld dat ik me buitengesloten voel, maar ze doen er niets mee. Mijn ouders boeit het ook ook niets, geloof ik. Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen )':


    Gaat het wel? Als je iets kwijt wil mag je me altijd een pb sturen (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ^ Het gaat wel, op zich ):
    Het is een op een stapeling van dingen gepaard met een bult onzekerheid en rotgevoelens. Ik ben ook praktisch vriendloos en ik heb het idee dat ik de weinige vrienden die ik heb, zelfs tot last ben. Ik heb nauwelijks vrienden, buiten het internet om, om mijn hart bij te luchten. Dat is gewoon een enorm gemis ):


    26 - 02 - '16

    Godverdomme hey! Ik plaats toch ook geen foto van jou in een groep zonder je toestemming?! Wat een vertrouwen kan ik hebben in mijn ouders zeg!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 12:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naz schreef:
    ^ Het gaat wel, op zich ):
    Het is een op een stapeling van dingen gepaard met een bult onzekerheid en rotgevoelens. Ik ben ook praktisch vriendloos en ik heb het idee dat ik de weinige vrienden die ik heb, zelfs tot last ben. Ik heb nauwelijks vrienden, buiten het internet om, om mijn hart bij te luchten. Dat is gewoon een enorm gemis ):


    Dat gemis begrijp ik wel, ik had het zelf een tijdje geleden nadat het contact verbroken was met een van mijn beste vriendinnen. Het voelde zo kut dat je dan opeens niet alles meer kwijt kunt wat je kwijt wilt. Normaal stap ik daar vrij snel overheen, maar ik denk nog steeds elke dag wel aan haar, het verschuift alleen wel in een gevoel dat het wel prima is zo, en dat stelt mezelf tenminste ook weer open om nieuwe mensen te spreken.

    Niet om bot te klinken hoor, ik zeg alleen hoe ik het zelf ervaar. Maar des te meer positiviteit ik zelf uit straal, op de werkvloer, bij vrienden en op feesten, des te meer vrienden ik heb en hoe prettiger ik mezelf ook weer voel. Daar komen ook weer super leuke contacten uit voort, en ook wel weer mensen die je genoeg kunt vertrouwen om persoonlijke dingen te delen. Daarnaast zijn er echt superleuke mensen bijvoorbeeld op Quizlet, die ik gewoon ook waardeer op eenzelfde manier, al is het op het internet
    Een vriendin in mijn vriendengroep pakt het heel anders aan, zij ziet elke stilte als een probleem, is overaanwezig (op een negatieve manier) om maar gesprekken aan te knopen e.d. Het is misschien stom, raar en iedereen buiten de vriendengroep zou denken dat we een stel onaardige mensen zijn, maar mensen knappen daar gewoon op af (en ja er zijn uitzonderingen).


    Mensen werken op een aparte manier :x


    Sarah = ongewoon sexy