• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I hope you don't feel just like me
    I hope you're happy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zou willen dat ik echt de persoon was die ik doe alsof ik ben op het werk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ah ja leuk, flashbacks naar het kerstontbijt waar Leuke Gast opeens opdaagde in een pak dat verrassend goed paste en ik een halve hartaanval had (samen met ongeveer een kwart van de klas). Gah, pak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Flashbacks.
    Let me sleep, please ):

    Inagua schreef:
    I hope you don't feel just like me
    I hope you're happy

    Dat lied is geweldig <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lol, waarom heb ik ineens mijn eigen geschreven liedje in mijn hoofd ;')
    Dat was echt een dom lied, hahaha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Dat lied is geweldig <3


    Ikr!



    Gezien ik geen zin heb een heel topic te starten hiervoor, wil ik stiekem toch even hier het volgende vragen:

    Zou iemand een stukje verhaal van zo'n 300 woorden willen lezen en aangeven waar je denkt dat het verhaal heen gaat? Het is voor SOTM, maar gezien ik het hele plot al uit heb gedacht zou het geen verschil mogen maken. Ik ben gewoonweg nieuwsgierig :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom vind ik tweelingen zo leuk? ;3
    Ik vind het gewoon zoo awesome dat moeder natuur twee identieke mensen kan maken... Het is gewoon zo een apart iets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En juist wanneer ik dacht dat alles goed ging... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    lol van die mensen die 100 reclame accounts hebben en op elk random profiel reclame maken voor hun hoofdaccount .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    lol van die mensen die 100 reclame accounts hebben en op elk random profiel reclame maken voor hun hoofdaccount .-.


    Mag je gewoon aangeven hé. Heb ik ook gedaan, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay, ik maak wel een topic aan..

    Met een typo in de titel :')

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 23:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanheda schreef:
    (...)

    Mag je gewoon aangeven hé. Heb ik ook gedaan, haha.

    ach nou ja ik verwijder het gewoon, maar ik zie dat ie ook op het ene account een jongen is en op het andere weer een meisje dus ik ga het straks misschien ff melden...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kan alleen aan zichzelf denken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kutkutkut waarom vroeg ik dit? Fuck. Laat maar zitten, ik kan dit niet.