• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom ik je geblokt heb? Misschien omdat je een fucking idioot bent...!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik geloof dat ik dit korte verhaal leuker vond om te schrijven dan het eigenlijk is, lolol x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    83 % D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antwoord gewoon, bitch! Zodat ik kan beginnen met je weer 5u te negeren. (cat)


    Take me to wonderland

    Liefde voor drank


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga die tekst vertalen naar het Nederlands en die zingen ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schijttelefoon, mijn wifi doet het gewoon dus mAAK CONTACT.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moetmorgen echt nodig gaan leren voor die 3 toetsen die ik maandag moet inhalen. oeps.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    Schijttelefoon, mijn wifi doet het gewoon dus mAAK CONTACT.


    Je telefoon wil mijn enorm boeiende Simsupdates blijkbaar niet ontvangen. Ik ben beledigd. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    godfuckingdamn, je bent echt een arrogant klerekind hè. die in a fire please.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 0:51 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wow jij bent zo stoer dat je dronken bent. Wauw. Trots op je. Echt wauw.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    ja be like Bill (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Misschien dat ik net wel iets te giftig reageerde op mama. Maar ach, who fucking cares. Ik ben sowieso een beetje giftig door wat ze de afgelopen dagen naar papa heeft gemaild. Bitch.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sjezus het uitzoeken van de afbeeldingen op mn mobiel was echt geen slim idee... fuckalgsksbwia waarom heb ik die hele zooi toen niet direct verwijderd

    Ik ben blij dat gister voorbij is,

    // Hoe kunnen niet-quizlet leden mijn verhalen lezen?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 1:01 ]