• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Zoveel te doen en zo weinig zin in alles.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'Er is maar een iemand in dit huis die nooit iets doet.' Bedankt mama, daar voel ik me echt goed door. Want iedere dag studeren voor school telt natuurlijk niet als 'iets'.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Skadi schreef:
    (...)
    Ik heb ook een grote hekel aan die reclames. Maar dan niet omdat ik geen kinderen wil. (: ik krijg ze ook altijd op de verkeerde momenten te zien..


    Ik snap het. Bij mij is het geval dat ik een verknipte jeugd heb en ik zat psychische dingen heb die erfelijk te zijn. Het is beter voor iedereen als ik geen kinderen op deze wereld zet die hetzelfde hebben.


    26 - 02 - '16

    Diplodocus schreef:
    Ik heb eindelijk ook mijn 5000ste post bereikt! *O*


    Whoohoooo! *pops confetti*

    *zucht 1000000 jaar*


    Caution first, always.

    Volgens mij negeren jullie me gewoon met opzet. Vertel me gewoon wat ik verkeerd doe in plaats van me te negeren.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt veel te nieuwsgierig. Every damn time.

    Ik heb zo een zin in deze stroganoff macaroni. Hoop dat het lekker is!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt trots op dit idee voor een nieuw verhaal! Wauw!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Om eerlijk te zijn, ik ben te onzeker over dit hoofdstuk/verhaal om het online te zetten :$


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb binnenkort weer een fotoshoot c;


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Ik heb binnenkort weer een fotoshoot c;


    Jaloeeers.

    OTOFT: eteennn. _O_
    En ik heb zin in die mini meeting. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt een idee alsof mijn patronus een reuzenpanda zou zijn. Het is letterlijk mijn spiritanimal en mijn beste herinneringen zijn waarschijnlijk aan eten. ^_^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yess. Ik heb alles uitgespeeld, hehehe c: Ergens wist ik wel dat hij het was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn, ik heb zo lekker gegeten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.