• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Ich liebe dich 27.12.23

Square schreef:
    (...)

Licht stalkerig bericht mogelijk, maar wow, uit alles wat ik hier van je lees klinkt het alsof je een enorme rotperiode achter de rug hebt. Je mag best een keer instorten, hoe raar dat ook klinkt. Ik hoop echt voor je dat die blessure zo snel mogelijk weer weg is en dat het allemaal de komende tijd weer wat beter gaat.

Ik ben al te vaak ingestort het afgelopen jaar, 2015 was geen topjaar voor mij. Dus ik had mezelf belooft dat 2016 mijn jaar ging worden en dan loop ik een blessuere op bij de tweede training van het nieuwe jaar. Daarmee heb ik al een kwalificatie toernooi gemist en mis ik hoogstwaarschijnlijk ook mijn Nederlandkampioenschap en als ik mee kan doen dan kan dat niet in mijn eigen gewichtsklasse want drie weken stilzitten is niet goed voor je gewicht. Het zit mij inderdaad niet heel mee.
    Maar dat plaatje is super cute en nu zit ik er met een glimlach naar te kijken want so cute and fluffy.

"Ignite, my love. Ignite."

Ik voel me nu intens heel erg (no_chears).

Tijd voor koffie.

Waarom ben ik zo?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Doodgaan van het lachen voelt goed. (:

*30 seconds spelend en zoekend naar Harrison Ford:*
    'De acteur die Barney van himym speelt.' - Nee, dat klopt niet. Haha.

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 21:25 ]

Nippon schreef:
    Waarom ben ik zo?

Zo geweldig? Because you were born perfect. <3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Nippon schreef:
    Waarom ben ik zo?

Zo gaaf? Je bent perfect hoor!

Ich liebe dich 27.12.23

Clace schreef:
    (...)

Ik ben al te vaak ingestort het afgelopen jaar, 2015 was geen topjaar voor mij. Dus ik had mezelf belooft dat 2016 mijn jaar ging worden en dan loop ik een blessuere op bij de tweede training van het nieuwe jaar. Daarmee heb ik al een kwalificatie toernooi gemist en mis ik hoogstwaarschijnlijk ook mijn Nederlandkampioenschap en als ik mee kan doen dan kan dat niet in mijn eigen gewichtsklasse want drie weken stilzitten is niet goed voor je gewicht. Het zit mij inderdaad niet heel mee.
    Maar dat plaatje is super cute en nu zit ik er met een glimlach naar te kijken want so cute and fluffy.

Oh wauw, dat klinkt ontzettend naar allemaal. :c Het maakt niet uit hoe vaak je in 2015 bent ingestort. Als dat nu nodig was, is het geen schande daaraan toe te geven. 2016 is nog niet eens een maand bezig, dus het kan nog steeds jouw jaar worden. Die instelling aan het einde van je vorige bericht klinkt als een heel krachtig begin.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

(no_chears) Nou okay dan. Ik krijg er echt steken in mijn maag van, zo triest.

Dit was eigenlijk een stukje zelfreflectie waar ik blijkbaar nog niet klaar voor was, denk ik.

Maar goed. Terug naar een script over leeuwentemmers, tijdreizigers en subsidies.
    Zucht.

Tijd voor koffie.

Waar is het fout gegaan? Waarom ben ik zo'n ziek, verkloot mens?

Ach pleur op zeg! Van je moeder moet je 't hebben. (finger)

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 21:59 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Trees schreef:

You're not honey.

Ich liebe dich 27.12.23

Yeah, mijn pasfoto is echt zo perfect. Pixlr app is vet goed. Skadi for the win.

// Meh, nu wil je wel gezellig doen? Oké..

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 22:02 ]

Square schreef:
    (...)

Oh wauw, dat klinkt ontzettend naar allemaal. :c Het maakt niet uit hoe vaak je in 2015 bent ingestort. Als dat nu nodig was, is het geen schande daaraan toe te geven. 2016 is nog niet eens een maand bezig, dus het kan nog steeds jouw jaar worden. Die instelling aan het einde van je vorige bericht klinkt als een heel krachtig begin.

Je hebt gelijk. 2016 kan nog steeds alle kanten op gaan en nu ga ik eerst maar eens weer normaal kunnen trainen. Dankjewel! Dit heeft mij echt geholpen.

Trees schreef:

Dat ben je niet.

Ipseity schreef:
    (...)

Zo geweldig? Because you were born perfect. <3

Soms vraag ik me echt af waarom ik zo verkloot ben, ik ben verre van perfect. Maar bedankt voor het lieve compliment <3 En jij ook Shawn_Mendes! Jullie zijn het allebei zelf <3

Don't walk. Run, you sheep, run.