• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Ich liebe dich 27.12.23

Trees schreef:
    Waar is het fout gegaan? Waarom ben ik zo'n ziek, verkloot mens?

Ik kan heel wat mensen opnoemen die meer verpest zijn dan jij

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Trees schreef:
    Waar is het fout gegaan? Waarom ben ik zo'n ziek, verkloot mens?

Ik ken je totaal niet, maar ik wil even zeggen dat je dat niet bent. Je bent prachtig.

<3

O mijn god hou op

i put the fun in funeral

I'm so done!

16 - 09 - '17

Clace schreef:
    (...)

Dat ben je niet.

Amica schreef:
    (...)
    Ik ken je totaal niet, maar ik wil even zeggen dat je dat niet bent. Je bent prachtig.

Jullie kennen me niet, zoals Amica zegt, dus tja daar kan je weinig over zeggen. Ik ben niet prachtig. Verre van. Maar bedankt.

Ratonhnhake schreef:
    (...)

Ik kan heel wat mensen opnoemen die meer verpest zijn dan jij

Zal wel, maar dat neemt niet weg dat ik heel verkloot ben.

Stop met huilen, troela

16 - 09 - '17

Ik hoor nu de helft van mn gedachten in een Vlaams accent.... Dat is blijkbaar het resultaat van een weekend alleen maar Vlaams horen x'D

Oké, dus een week. Ik kan plusminus een week en twee dagen zonder mijn beste vrienden voordat ik ze ga missen.

... en ik heb nog drieënhalve maand met ze. Ik ben echt twee millimeter verwijderd van huilen denk ik.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Deze week wordt echt gigantisch druk, ugh

Sarah = ongewoon sexy

Soms heb ik echt zin om iedereen te verwijderen en enkel de mensen in mijn lijst te houden die tenminste nog normaal tegen me doen.

16 - 09 - '17

Gonna cry all day tomorrow. :W

What would Emma do?

Reigns schreef:
    Soms heb ik echt zin om iedereen te verwijderen en enkel de mensen in mijn lijst te houden die tenminste nog normaal tegen me doen.

*hug* Je leert je echte vrienden pas laat kennen.

Ich liebe dich 27.12.23

Reigns schreef:

Wat houdt je tegen dan? Heb je in ieder geval wel mensen om je heen met wie je het goed kunt vinden. <3
    Ik moet ook nog een hele lijst met mensen verwijderen. Ik vind alleen het grote getal aan ''vrienden'' zo leuk, lol. It's stupid, I know. But it makes me feel important. xd

OTOFT: Met twee katten spelen is leuk, maar beetje irritant als je maar één touwtje hebt. Oops. :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ahhh. Sebastian Stan. Hellooo, sexy <3

Bazenfrikandel zodadelijk op HvNL. Mijn favoriete afhaalsnackbar (H)

Sarah = ongewoon sexy