• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    ik heb echt zin om school morgen te skippen...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga statistiek zo hard verknallen, maar toch ga ik naar het examen. Waarom zou ik mezelf die ellende aan doen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben verliefd op m'n kleurboek (bloos)


    26 - 02 - '16

    Waarom zit ik ook alweer op deze site?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit ongelooflijk slecht in mijn vel, en ik heb geen idee waarom.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Patholoog schreef:
    Ik ga statistiek zo hard verknallen, maar toch ga ik naar het examen. Waarom zou ik mezelf die ellende aan doen..


    Ik zit met hetzelfde bij informatica. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Zo zat ik dus ook... hij is van 8 augustus 1998... Damn ;'D


    Hij is jonger dan ik en hij ziet er vijf jaar ouder uit ofzo. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ProngsPotter schreef:
    Ik zit ongelooflijk slecht in mijn vel, en ik heb geen idee waarom.




    Well, ik ken het. Dat heb ik ook wel eens :c

    Ik hoop dat je - je snel beter mag voelen!


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hij is jonger dan ik en hij ziet er vijf jaar ouder uit ofzo. :'D


    Hahaha, jaa! Precies dat. Ik ben 19 en zie er echt niet zo uit of zo o.o


    Ich liebe dich 27.12.23

    Eshkeri schreef:
    (...)



    Well, ik ken het. Dat heb ik ook wel eens :c

    Ik hoop dat je - je snel beter mag voelen!



    Awh, bedankt ^^
    Ik ga wel gewoon vroeg slapen ofzo. Gosh, ik heb echt het gevoel dat ik heeeeelemaal alleen ben, terwijl er zoooveel lieve mensen om me heen zijn. Aaargh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Clace schreef:
    Instort moment. Kut blessure, kut toetsweek, alles is kut. Geen Dk voor mij, geen kwalificatie toernooi en geen Nederlands Kampioenschap voor mij. IK HAD DIT JAAR NEDERLANDSKAMPIOEN GEWORDEN, als ik had kunnen judoen. En die gedachten doet zoveel pijn dat ik op dit moment als een klein kind hysterisch zit te huilen. Alsof mijn hart gebroken is in duizend stukjes. Hier voor heb ik godverdomme sinds de zomer vakantie voor getraind, hiervoor heb ik bijna niks extras gegeten met kerst en geen oliebollen met oud en nieuw op en dan dit. Ik wil het liefste alles slaan en in elkaar trappen zo verdrietig en boos ben ik want het is gewoon oneerlijk en ik haat.
    Op naar Erfurt en daar ga ik godverdomme dat verdomme toernooi winnen en die klote Nederlandse titel pak ik bij de senioren want fack iedereen. Dit seizoen ga ik niet verpesten net zoals afgelopen jaar en dit jaar ga ik Nederlands en Europees kampioen worden als wordt het het laatste wat ik ga doen. Iedereen kan naar de hel lopen want ik ga het doen en niemand houd mij nog tegen.


    Licht stalkerig bericht mogelijk, maar wow, uit alles wat ik hier van je lees klinkt het alsof je een enorme rotperiode achter de rug hebt. Je mag best een keer instorten, hoe raar dat ook klinkt. Ik hoop echt voor je dat die blessure zo snel mogelijk weer weg is en dat het allemaal de komende tijd weer wat beter gaat.





    Patholoog schreef:
    Ik ga statistiek zo hard verknallen, maar toch ga ik naar het examen. Waarom zou ik mezelf die ellende aan doen..


    Oh God, statistiek. Ik ben zo blij dat ik dat vorig jaar allemaal al had. Sterkte en ik zal voor je duimen. Wie weet is de nulhypothese dat je het niet zult halen wel helemaal fout en maak je een type II error door die niet te verwerpen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, statistiek. Ik ben zo blij dat ik dat vorig jaar allemaal al had. Sterkte en ik zal voor je duimen. Wie weet is de nulhypothese dat je het niet zult halen wel helemaal fout en maak je een type II error door die niet te verwerpen. (nerd)


    Dank je! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    And if you were gonna lie, at least be a man and lie it to my face.
    So you can watch my tears turn to blood, as I tear myself apart
    Wondering why, why I ever fell for you
    I put myself through hell for you

    Fuck you, I hate you!
    I love you, I need you


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dinsdag gaat echt de zwaarste dag van mijn hele opleiding zijn. Echt geen zin in.

    Right...


    16 - 09 - '17