• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Deze pillen maken me altijd zo misselijk :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ledecky schreef:
    (...)

    What. o.o


    Zo zat ik dus ook... hij is van 8 augustus 1998... Damn ;'D


    Ich liebe dich 27.12.23

    Plottwist generator: "Because of an earthquake, a character is revealed to have a mental illness." Omfg, I'm dying. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen groot fan van deadlines.


    Caution first, always.

    Mijn oom (mijn moeders kant) is nu bevriend met mijn nicht (mijn vaders kant) op FB. O.o Suuuure.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mijn oom (mijn moeders kant) is nu bevriend met mijn nicht (mijn vaders kant) op FB. O.o Suuuure.


    Ik ben ook bevriend met de hele schoonfamilie van mijn broer, moet kunnen toch als je elkaar kent?


    Sarah = ongewoon sexy

    ik voel me echt kut...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wow..


    26 - 02 - '16

    Instort moment. Kut blessure, kut toetsweek, alles is kut. Geen Dk voor mij, geen kwalificatie toernooi en geen Nederlands Kampioenschap voor mij. IK HAD DIT JAAR NEDERLANDSKAMPIOEN GEWORDEN, als ik had kunnen judoen. En die gedachten doet zoveel pijn dat ik op dit moment als een klein kind hysterisch zit te huilen. Alsof mijn hart gebroken is in duizend stukjes. Hier voor heb ik godverdomme sinds de zomer vakantie voor getraind, hiervoor heb ik bijna niks extras gegeten met kerst en geen oliebollen met oud en nieuw op en dan dit. Ik wil het liefste alles slaan en in elkaar trappen zo verdrietig en boos ben ik want het is gewoon oneerlijk en ik haat.
    Op naar Erfurt en daar ga ik godverdomme dat verdomme toernooi winnen en die klote Nederlandse titel pak ik bij de senioren want fack iedereen. Dit seizoen ga ik niet verpesten net zoals afgelopen jaar en dit jaar ga ik Nederlands en Europees kampioen worden als wordt het het laatste wat ik ga doen. Iedereen kan naar de hel lopen want ik ga het doen en niemand houd mij nog tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soms vraag ik me af wat ik fout doe bij de mensen die ik in real life ken, dat ik niet zulk goed contact met ze heb als dat ik zou willen. Want contact maken doe ik wel. Of is het teveel contact? Als men het me nou eens vertelde, dan wist ik wat ik zou moeten veranderen/verbeteren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    pizzapizzapizza schreef:
    ik voel me echt kut...


    ): Als je wilt praten ben ik er voor je, he?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ipseity schreef:
    Soms vraag ik me af wat ik fout doe bij de mensen die ik in real life ken, dat ik niet zulk goed contact met ze heb als dat ik zou willen. Want contact maken doe ik wel. Of is het teveel contact? Als men het me nou eens vertelde, dan wist ik wat ik zou moeten veranderen/verbeteren.

    Ik heb echt een gezellige dag gehad met mijn best friend c:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik moet echt eens tegen iemand praten, maar ik durf gewoon niet.


    <3

    Amica schreef:
    Ik moet echt eens tegen iemand praten, maar ik durf gewoon niet.

    if you need anyone i'm here (als je dat wilt tenminste)


    — Inner peace, it's hard to find. —