• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Ich liebe dich 27.12.23

Nog steeds/alweer zin in kapsalon

stoor ik in de serieusheid?

Sarah = ongewoon sexy

Antiheld schreef:
    Nog steeds/alweer zin in kapsalon

stoor ik in de serieusheid?

Ik heb nog nooit kapsalon gehad to be honest. Het lijkt me zo ranzig :x

26 - 02 - '16

Naz schreef:
    (...)

Ik heb nog nooit kapsalon gehad to be honest. Het lijkt me zo ranzig :x

Wat valt er te haten aan donor, patat en kaas? (Oh en soms wat groente)

Sarah = ongewoon sexy

Antiheld schreef:
    (...)

Dat het een enorme caloriebom is en dat mijn darmen slecht zijn. Ik kan over het algemeen slecht tegen kruidig en vet eten. Een combinatie daarvan gaan mijn darmen echt niet leuk vinden.

Lang leven spastische darmen (no_chears)

26 - 02 - '16

Alle sadness to the side again; ik kan niet waaaachten tot ik in Berlijn zit. Omfg musical en Berlijn als beloning, dat kan gewoon niet beter. <3 En daarna een welverdiende vakantie waarbij ik weet dat ik daarna aan een nieuwe opleiding begin.

Antiheld schreef:
    (...)

De groente, ew, vitamines, get it out of my sight. D:

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Naz schreef:
    (...)

Dat het een enorme caloriebom is en dat mijn darmen slecht zijn. Ik kan over het algemeen slecht tegen kruidig en vet eten. Een combinatie daarvan gaan mijn darmen echt niet leuk vinden.

Lang leven spastische darmen (no_chears)

Still worth it. Keertje proberen!

Sarah = ongewoon sexy

Antiheld schreef:
    (...)

Still worth it. Keertje proberen!

Hmm, neen, denk het niet. Gisteren heb ik Surinaams gegeten en zo min mogelijk kruiden gepakt. Mijn darmen zijn nog steeds van slag D:

26 - 02 - '16

Wiarda schreef:
    (...)
    De groente, ew, vitamines, get it out of my sight. D:

Ajeto Jip, helemaal mee eens
    Die wil ik er dus ook nooit in, gelukkig doen ze het bij de thuisbezorgd snackbar altijd in een apart bakje erbij.

Sarah = ongewoon sexy

Antiheld schreef:
    (...)

Ajeto Jip, helemaal mee eens
    Die wil ik er dus ook nooit in, gelukkig doen ze het bij de thuisbezorgd snackbar altijd in een apart bakje erbij.

To be honest heb ik liever een salade met een lekkere dressing erop dan zo'n vette hap die verkeerd valt x)
    Begrijp me niet verkeerd, ik eet best wel eens ongezond en dat is ook wel lekker, maar de gevolgen zijn niet echt prettig.

26 - 02 - '16

Trees schreef:
    (...)

Correctie, ik was beter. Maar toch bedankt.

Als hoe je met jezelf omgaat zou zeggen hoeveel je waard bent, dan zou ik evenveel waard zijn als een doodnormale baksteen. Nee, zelfs al zou ik het weten, dan nog blijf ik bij mijn mening. Ik vind het kut dat jij je kut voelt en ik zou je graag vrolijker zien, omdat ik je echt een tof persoon vind, ook al zie je dat zelf nu eventjes niet.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Oh wow. Iedere pagina ziet er zo leeg uit nu dat roze cijfertje daar eindelijk weg is. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Naz schreef:
    (...)

To be honest heb ik liever een salade met een lekkere dressing erop dan zo'n vette hap die verkeerd valt x)
    Begrijp me niet verkeerd, ik eet best wel eens ongezond en dat is ook wel lekker, maar de gevolgen zijn niet echt prettig.

Dan doe je de kapsalon gewoon de eerste keer dat je het aan durft :D

Sarah = ongewoon sexy

Antiheld schreef:
    (...)

Dan doe je de kapsalon gewoon de eerste keer dat je het aan durft :D

Oke, deal.

26 - 02 - '16

Blijkbaar mis ik je nog steeds. Pff, ik weet niet wat ik ermee moet.. Ondanks alles toch weer eens aanspreken, of het erbij laten?

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."