• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Als je vrienden beginnen te denken dat jij en je beste vriend een relatie hebben omdat hij boos wordt als je niet van te voren zegt wanneer je met andere jongens afspreekt is er toch wat mis.
    Desalniettemin voor het eerst sinds tijden een normale, gezellige avond gehad met deze mensen. Yayz


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Als je vrienden beginnen te denken dat jij en je beste vriend een relatie hebben omdat hij boos wordt als je niet van te voren zegt wanneer je met andere jongens afspreekt is er toch wat mis.
    Desalniettemin voor het eerst sinds tijden een normale, gezellige avond gehad met deze mensen. Yayz


    Ehm waarom wordt hij daardoor boos?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik lach mezelf uit, denkende dat ik op een dag mezelf kan zijn. Ik zal nooit zijn hoe ik WIL zijn, en ik weet niet wat ik moet doen. Alles is zo fucking verwarrend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Ehm waarom wordt hij daardoor boos?


    Omdat hij behoorlijk verliefd op me is


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Omdat hij behoorlijk verliefd op me is



    Klinkt als een ongezonde bezigheid. En dat zegt iemand wie dit zelf een jaar heeft meegemaakt


    Sarah = ongewoon sexy

    Rot op, rot op, rot op. Ik weet dat ik al 2x ben gezakt voor mijn autotheorie, ik weet dat ik moet leren. Je hoeft niet elke kans te pakken om het er even in te wrijven dat ik gezakt ben. Ik ben nu toch aan het leren? Hou op met zeuren en te praten/schreeuwen tegen mij als ik bezig ben met leren.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ohja. Ik had vroeger een crush op Anakin. Ik hype te snel om badguys lol.

    KyloRen schreef:
    Ohja. Ik had vroeger een crush op Anakin. Ik hype te snel om badguys lol.


    Ik nog steeds. Hihi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Antiheld schreef:
    (...)


    Klinkt als een ongezonde bezigheid. En dat zegt iemand wie dit zelf een jaar heeft meegemaakt


    tja


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    tja


    Je doet er weinig aan, alleen eindigt het toch altijd wel hetzelfde


    Sarah = ongewoon sexy

    KyloRen schreef:
    Ohja. Ik had vroeger een crush op Anakin. Ik hype te snel om badguys lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Valet schreef:
    (...)

    Ik nog steeds. Hihi.

    Haha hij is zo heerlijk arrogant

    Krijg je een app van je tante in de groepsapp dat ze zo op vliegtuig naar Milaan stapt and I'm here like ik wil ooowk :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yess. Ik heb mijn naam veranderd. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je doet er weinig aan, alleen eindigt het toch altijd wel hetzelfde


    Hoogstwaarschijnlijk.
    Hij loopt nu ook echt verschrikkelijk te stoken tussen mij en een ander meisje en andere vage dingen en ik zit hier van but why. Liefde doet vreemde dingen met mensen.


    i put the fun in funeral