• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ugh, bijna vergeten dat ik wou opblijven tot mijn verjaardag. I'm a genius.


    What would Emma do?

    Dat moment dat je kat miauwt nadat je hebt geniest, terwijl niemand even 'gezondheid' zegt :W


    26 - 02 - '16

    En dan begin je weer te lachen door een dom plaatje.


    16 - 09 - '17

    Trees schreef:
    (...)

    Zal wel, maar dat neemt niet weg dat ik heel verkloot ben.


    Ik heb er anders nog weinig van gemerkt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ik heb er anders nog weinig van gemerkt


    This c;

    Je bent helemaal niet verkloot. Ik snap ook echt niet hoe je dat in je hoofd haalt D:
    Als je wil praten of iets dergelijks, dan weet je me te vinden hè?


    26 - 02 - '16

    De hele dag heb ik die drang kunnen onderdrukken, maar als ik straks alleen in het donker in bed lig zal mijn Blurryface me zeker komen spoken. Hello pain, I'll bring ya in myself.


    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ik heb er anders nog weinig van gemerkt


    Dat komt doordat ik niet alles aan de grote klok hang, goh.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 22:40 ]

    Altijd maar zuchten en nooit zeggen wat er is.

    Nope. Nope, nope, nope, nope.


    What would Emma do?

    Trees schreef:
    De hele dag heb ik die drang kunnen onderdrukken, maar als ik straks alleen in het donker in bed lig zal mijn Blurryface me zeker komen spoken. Hello pain, I'll bring ya in myself.


    (...)

    Dat komt doordat ik niet alles aan de grote klok hang, goh.


    Ik denk eerlijk gezegd dat je jezelf onderschat


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    De hele dag heb ik die drang kunnen onderdrukken, maar als ik straks alleen in het donker in bed lig zal mijn Blurryface me zeker komen spoken. Hello pain, I'll bring ya in myself.


    (...)

    Dat komt doordat ik niet alles aan de grote klok hang, goh.


    Ik vind 't zo jammer dat je - je altijd zo ellendig voelt. Je bent zoveel beter dan dat, echt <3
    Je bent een schat van een meid!


    26 - 02 - '16

    En zo zie je iemand die je altijd als peetvader hebt aanschouwt gewoon compleet instorten. Lieve klootzak, doe dit jezelf toch niet aan. Ik snap heel goed dat je het zo niet meer ziet zitten maar dit is gewoon niet de juiste weg. Het zal nooit de juiste weg zijn, voor niemand niet.
    Ik heb me altijd al afgevraagd hoe het werkte tussen jullie, dat was voor mij een mysterie. Maar ik kijk eigenlijk tegen jullie op... tegen jullie allemaal. En het is moeilijk om dan te realiseren dat het nu kapot gaat.

    Toen zag je Shawn Mendes in the 100! WOWOWOWOOWOWOWO


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    De hele dag heb ik die drang kunnen onderdrukken, maar als ik straks alleen in het donker in bed lig zal mijn Blurryface me zeker komen spoken. Hello pain, I'll bring ya in myself.


    (...)

    Dat komt doordat ik niet alles aan de grote klok hang, goh.

    Misschien moet je anders eens gaan ophouden met zelfmedelijden hebben en iets gaan DOEN om jezelf te helpen. Ga naar een psycholoog, praat met je ouders, verbreek die cyclus. Ja, makkelijker gezegd dan gedaan maar alleen praten over hoe verkloot je bent helpt ook niks.

    En dit komt waarschijnlijk heel gemeen over, is niet zo bedoelt, maar wat tough love af en toe moet kunnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ik denk eerlijk gezegd dat je jezelf onderschat


    Als je alleen al zou zien wat voor ravage ik achterlaat op mijn lichaam, zou je dat niet meer zeggen. Laat staan wat er in mijn hoofd gebeurd.


    Naz schreef:
    (...)

    Ik vind 't zo jammer dat je - je altijd zo ellendig voelt. Je bent zoveel beter dan dat, echt <3
    Je bent een schat van een meid!


    Correctie, ik was beter. Maar toch bedankt.

    Adara schreef:
    (...)
    Misschien moet je anders eens gaan ophouden met zelfmedelijden hebben en iets gaan DOEN om jezelf te helpen. Ga naar een psycholoog, praat met je ouders, verbreek die cyclus. Ja, makkelijker gezegd dan gedaan maar alleen praten over hoe verkloot je bent helpt ook niks.

    En dit komt waarschijnlijk heel gemeen over, is niet zo bedoelt, maar wat tough love af en toe moet kunnen.


    Eh sorry hoor, maar wacht even met commentaar tot je het hele verhaal weet. Toevallig praat ik bijna dagelijks en ga ik deze week ga ik naar de psycholoog. Maar fijn dat je dit als zelfmedelijden ziet, echt heel lief en motiverend van je.
    Ik hou mijn bek wel. Jammer dat al die mensen die zeggen dat ik gewoon mijn hart moet blijven luchten hier maar weinig gelijk hebben. Ik ga wel lekker op mijn kamertje verdrinken in mijn zelfmedelijden, want blijkbaar is dat het enige dat ik kan.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 22:55 ]