• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Ich liebe dich 27.12.23

Niets is fijner tegen buikpijn dan een lieve, spinnende kat die tegen je aan kruipt en in slaap valt <3

26 - 02 - '16

Ik wil gewoon even de moed kunnen verzamelen om een appje te sturen. Het kan geen kwaad. Ik zet mezelf hoogstens voor schut, omdat ik overkom als een wanhopig persoon. Dat is het ergste. Maar boeit het me dat iemand die niets met me te maken wilt hebben me zo ziet? Ik heb er toch geen last van. Maar toch, die moed die ik nodig heb om het te sturen.. Ugh. Waarom zijn vrouwen zulke lastige wezens die maanden boos kunnen blijven om iets stomzinnigs?

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Trees schreef:
    (...)

Eh sorry hoor, maar wacht even met commentaar tot je het hele verhaal weet. Toevallig praat ik bijna dagelijks en ga ik deze week ga ik naar de psycholoog. Maar fijn dat je dit als zelfmedelijden ziet, echt heel lief en motiverend van je.
    Ik hou mijn bek wel. Jammer dat al die mensen die zeggen dat ik gewoon mijn hart moet blijven luchten hier maar weinig gelijk hebben. Ik ga wel lekker op mijn kamertje verdrinken in mijn zelfmedelijden, want blijkbaar is dat het enige dat ik kan.

Tough love is tough. Je doet weer precies hetzelfde als net trouwens, jezelf omlaag halen. Wat moeten mensen hier dan doen? Als ze je steunen, val je jezelf af. Als ik eens een andere hoek probeer, wat ik overigens echt niet gemeen bedoelde, ook niet goed, val je jezelf alsnog af. Ik zou je willen helpen, iedereen wil helpen, maar dan zeg je dat ze niet kunnen helpen/dat je het toch niet waard bent. Niemand kan je helpen als je jezelf niet wil helpen.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik word echt moe van alles.

16 - 09 - '17

Haha Felix, I love you. :W

What would Emma do?

Did it anyway and I'm proud of it. Het boeit me niet eens of er wat mee gedaan word eigenlijk. Het zegt immers meer over de ander dan over mij, lijkt me.

Thank you wiskundig inzicht. Door jou kan mijn bedrijfseconomies toets misschien nog een beetje goed maken.

"Ignite, my love. Ignite."

Adara schreef:
    (...)
    Tough love is tough. Je doet weer precies hetzelfde als net trouwens, jezelf omlaag halen. Wat moeten mensen hier dan doen? Als ze je steunen, val je jezelf af. Als ik eens een andere hoek probeer, wat ik overigens echt niet gemeen bedoelde, ook niet goed, val je jezelf alsnog af. Ik zou je willen helpen, iedereen wil helpen, maar dan zeg je dat ze niet kunnen helpen/dat je het toch niet waard bent. Niemand kan je helpen als je jezelf niet wil helpen.

Ik hoef je "tough love" niet.
    Dit is een Lucht je Hart topic, geen Ik Vraag om Hulp topic. Het spijt me dat ik mijn eigenwaarde niet even voor je omhoog kan halen.

Maar het is duidelijk, net zoals de vorige keer. Ik verdwijn wel voor een tijdje, dan zijn jullie van mijn gezeik af. Mijn excuses voor het verstoren van de goede sfeer hier (dit is oprecht). Quizlet is om gezellig te zijn, natuurlijk <3

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 23:27 ]

Trees schreef:
    (...)

Ik hoef je "tough love" niet.
    Dit is een Lucht je Hart topic, geen Ik Vraag om Hulp topic.

Maar het is duidelijk, net zoals de vorige keer. Ik verdwijn wel voor een tijdje, dan zijn jullie van mijn gezeik af. Mijn excuses voor het verstoren van de goede sfeer hier (dit is oprecht). Quizlet is om gezellig te zijn, natuurlijk <3

Kom op, het topic is inderdaad om dingen van je af te schrijven. De enige reden waarom wij erop reageren is omdat we om je geven en we je graag weer op willen vrolijken. Je verpest de sfeer niet. Echt niet.

Ratonhnhake schreef:
    (...)

Kom op, het topic is inderdaad om dingen van je af te schrijven. De enige reden waarom wij erop reageren is omdat we om je geven en we je graag weer op willen vrolijken. Je verpest de sfeer niet. Echt niet.

Ik laat me niet wegjagen door één akkefietje, er gebeuren meer dingen. Ik ben vaker ongelukkig dan gezellig/happy hier... Ik zal ook dit soort dingen niet meer uitvechten op het forum! Maar bedankt, zowel jij als de anderen die me wilden opvrolijken, het spijt me dat ik niet beter kan reageren. Jullie zijn schatten ^^

[ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 23:38 ]

@Trees

Wat is jouw mening over een kapsalon?

Sarah = ongewoon sexy

Antiheld schreef:
    @Trees

Wat is jouw mening over een kapsalon?

Geen, ik ben vegetarisch ^^

Trees schreef:
    (...)

Ik laat me niet wegjagen door één akkefietje, er gebeuren meer dingen. Ik ben vaker ongelukkig dan gezellig/happy hier... Ik zal ook dit soort dingen niet meer uitvechten op het forum! Maar bedankt, zowel jij als de anderen die me wilden opvrolijken, het spijt me dat ik niet beter kan reageren. Jullie zijn schatten ^^

Dat geloof ik ook niet, maar ik heb het liefst gewoon dat je inziet dat je helemaal niemand tot last bent en gewoon blijft c:

Fuck you, trap. Heel toevallig heb ik er geen zin in om van je af te vallen. Dus zorg dan ook dat dat niet gebeurd!! Dit doet zo'n shitting veel pijn

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Trees schreef:
    (...)

Geen, ik ben vegetarisch ^^

Je weet niet wat je mist! Intens genot in een slap bakje

Sarah = ongewoon sexy