• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Reigns schreef:
    (...)

    Awh, Veerle ;(


    I survived. Phoe. Slapen nu. Haha.


    The truth is out there.

    Valet schreef:
    It's my problem, it's my problem — if I feel the need to hide.

    Alles kapot valt? Ik moet mezelf inhouden om er wat van te zeggen dat je dag in dag uit de hele dag in je nest ligt, omdat ik anders de wind van voren krijg. En als ik even een hálve middag (jawel, een HALVE) niet te bereiken ben, is meteen alles mijn schuld en denkt 'ie het beter te kunnen weten. Je wilt niet weten hoeveel geduld ik met jou heb. Weet je, ik heb het GEHAD. Want jij kent me kennelijk zo goed, nou dan weet je ook vast wel hoe ik me nu voel. Dankjewel voor niks en praat vooral niet tegen me.
    Ooh wacht, dat is waar ook, het kan je niks schelen dat je ZO kortaf bent dat ik me kut ga voelen en weer negatieve gedachten krijg. Als jij je er maar goed bij voelt, toch?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 1:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou weet ik weer hoe je bent. Dankjewel voor het openen van mn ogen en het afzetten van de roze bril.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is heftig:
    Ik geb vrijdag te horen gekregen dat mijn opa kanker heeft! In zijn lever en ook nog op andere plekken. (huil)(huil)(huil)
    Ik ben bang!


    Treat People With Kindness

    Bleeeh, ik ben verkouden. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whot.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mensen zijn gecompliceerde wezens. Ze maken alles vaak moeilijker dan dat het is. En nee ik zonder mezelf niet uit, zeker niet, maar soms vraag ik me echt af waarom sommigen hun blikveld niet willen verbreden. Of eens een andere richting in willen slaan.
    Het is niet erg om eens toe te geven dat je iets niet begrijpt. Alwetend-gedrag siert niemand. Het is ook niet erg om het verleden achter je te laten. Sterker nog: laat het achter je maar vergeet niet waar je vandaan komt. Alles wat je tot nu toe meer hebt gemaakt, maakt je tot wie je bent. En als je daar nu nog niet tevreden mee bent, betekend dat enkel dat je jezelf nog verder zal gaan ontwikkelen.

    Oh en "vriend" van me, ga mij niet vertellen dat ik bepaalde mensen om me heen moet houden omdat jij graag de vriendengroep intact wil blijven zien. Ik heb het afgelopen jaar zo veel geleerd- ik kan eindelijk zien wie al die tijd geen vrienden zijn geweest.

    De koppijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom kan ik me niet aan het werk zetten. Ik moet zoveel doen en ik kan me gewoon niet concentreren :/


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik moet deze week 13 opdrachten inleveren terwijl ik helemaal kapot ben. Toch maar weer voor school kiezen, work t'ill I drop.

    Umh couchtuner, je mag zeggen wat je wil, maar dit is niet Orphan Black.


    What would Emma do?

    Paardenvriend schreef:
    Dit is heftig:
    Ik geb vrijdag te horen gekregen dat mijn opa kanker heeft! In zijn lever en ook nog op andere plekken. (huil)(huil)(huil)
    Ik ben bang!



    -

    Licht waar ben je D: Ik probeer te tekenen maar zo zie ik niks


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ever been so angry you want to kill someone from a series.


    What would Emma do?

    Zou ik ermee stoppen of niet?


    <3