• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dat geloof ik ook niet, maar ik heb het liefst gewoon dat je inziet dat je helemaal niemand tot last bent en gewoon blijft c:


    Ik heb een hoop negatieve reacties gekregen deze weken, dus bepaalde personen ben ik wel degelijk tot last. Maar ik kom wel terug ofzo, I guess. Kijken of het over een tijdje wel beter gaat hier.

    Antiheld schreef:
    @Trees

    Wat is jouw mening over een kapsalon?


    Je bent echt een toffe peer en alles maar met iedere keer dat het woord kapsalon in dit topic opduikt krijg ik echt meer trek

    en het is twaalf voor twaalf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Je bent echt een toffe peer en alles maar met iedere keer dat het woord kapsalon in dit topic opduikt krijg ik echt meer trek

    en het is twaalf voor twaalf


    Werkt de toffe PEER niet averechts voor je?

    Verder bedankt voor het compliment. Ik ga helemaal voor de forumspammer van het jaar verkiezing


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Werkt de toffe PEER niet averechts voor je?

    Verder bedankt voor het compliment. Ik ga helemaal voor de forumspammer van het jaar verkiezing

    Mijn stem heb je, haha. Favoforumspammer. (Dat bekt verrassend leuk, wow, nice Jip.)
    Maar even serieus, die had ik niet door tot je het zei en shit. Opeens voel ik de seasalt&caramel paaseitjes vanaf de andere kant van de kamer echt naar me staren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een gedoe met die tumblr themes..


    16 - 09 - '17

    Trees schreef:
    (...)

    Ik heb een hoop negatieve reacties gekregen deze weken, dus bepaalde personen ben ik wel degelijk tot last. Maar ik kom wel terug ofzo, I guess. Kijken of het over een tijdje wel beter gaat hier.


    Ik vind het oprecht jammer dat dat soort reacties het voor je hebben verpest :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Mijn stem heb je, haha. Favoforumspammer. (Dat bekt verrassend leuk, wow, nice Jip.)
    Maar even serieus, die had ik niet door tot je het zei en shit. Opeens voel ik de seasalt&caramel paaseitjes vanaf de andere kant van de kamer echt naar me staren.


    Ik heb niet zo'n breed publiek helaas, maar nu komt het vast goed!

    Btw het idee van zout en caramel/chocolade, klinkt bijzonder.


    Sarah = ongewoon sexy

    Two more minutes! :3


    What would Emma do?

    Nu heb ik weer honger, en ik ben moe. Goede combinatie, echt heel fijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik heb niet zo'n breed publiek helaas, maar nu komt het vast goed!

    Btw het idee van zout en caramel/chocolade, klinkt bijzonder.

    Ik dacht ook van "wow, die combinatie is echt een ramp in zilverfolie, welke dronken idioot heeft dit bedacht" maar het werkt? Ik snap het echt niet, maar het is vreemd lekker en lekker vreemd.

    Weet je wat, als ik eens een kapsalon probeer, probeer jij eens die rare, zoute chocola. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trees schreef:
    (...)

    Ik heb een hoop negatieve reacties gekregen deze weken, dus bepaalde personen ben ik wel degelijk tot last. Maar ik kom wel terug ofzo, I guess. Kijken of het over een tijdje wel beter gaat hier.


    Toen ik hier weer kwam na jaren stilte, zag ik wel eens reacties van je en zag ik gewoon echt een spontaan, vrolijk en daarnaast erg leuk uitziend meisje (want dat is gewoon zo). Ik denk dat iedereen wel eens door mindere tijden heen gaat en je hebt zo te horen al de juiste acties ondernomen om er aan te werken.
    Je krijgt natuurlijk reacties op reacties, en des te heftiger jouw reacties zijn, des te heftiger iemand daar ook weer op zal reageren. Maar iedereen doet dat wel vanwege het "willen helpen".
    Haal de kracht uit de leuke en voor jou prettige dingen op de site, en laat andere dingen naast je liggen (als ik ieders mening hier zou moeten volgen, dan was ik waarschijnlijk wel stilzwijgend verbannen)

    Dus blijf gewoon ok? Thanks


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik dacht ook van "wow, die combinatie is echt een ramp in zilverfolie, welke dronken idioot heeft dit bedacht" maar het werkt? Ik snap het echt niet, maar het is vreemd lekker en lekker vreemd.

    Weet je wat, als ik eens een kapsalon probeer, probeer jij eens die rare, zoute chocola. :Y)


    Alright, deal, review zie ik wel verschijnen


    Sarah = ongewoon sexy

    Trees schreef:
    (...)

    Ik hoef je "tough love" niet.
    Dit is een Lucht je Hart topic, geen Ik Vraag om Hulp topic. Het spijt me dat ik mijn eigenwaarde niet even voor je omhoog kan halen.

    Maar het is duidelijk, net zoals de vorige keer. Ik verdwijn wel voor een tijdje, dan zijn jullie van mijn gezeik af. Mijn excuses voor het verstoren van de goede sfeer hier (dit is oprecht). Quizlet is om gezellig te zijn, natuurlijk <3

    Gosh, ik heb liever dat je me gewoon een bitch noemt. Nee, het is niet aan mij om te besluiten wat jij wel en niet nodig hebt, excuses daarvoor. Ik hoop gewoon dat je ervoor vecht om gelukkig te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Antiheld schreef:
    (...)

    Alright, deal, review zie ik wel verschijnen

    In cursief geschreven letters op de deurmat van uw GB, binnen een maand, u weet zelluf.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    In cursief geschreven letters op de deurmat van uw GB, binnen een maand, u weet zelluf.


    Graag werken op een schaal van 1 tot 7.

    Referentie voor de schaal:
    https://imgur.com/a/Gjcb5


    Sarah = ongewoon sexy