• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Criostal schreef:
    (...)

Waarschijnlijk als ik heel erg diep in mijn geheugen graaf.
    Even nadenken :/

Take your time. Je hebt nog hartstikke veel tijd ^^

Happy Birthday my Potter!

Ik heb besloten om elke woensdag en vrijdag avond naar de bieb te gaan en daar te werken. Nu de eerste keer, werkt prima! Helaas is thee duur;c
    Maar ik schiet wel mooi op! Planning maken, details van het jaar opschrijven, details van de plaats opschrijven. Gaat prima hier! Heb nog 2,5 week om uit te werken volgens planning, maar ik heb een vermoeden dat ik eerder klaar ben, hahaha

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Yusshhh, de mensen die de bieb inkomen zijn echt leuke inspiratiebronnen voor karakters^^ This is the best idea ever^^

JamesPotter schreef:
    Ik heb besloten om elke woensdag en vrijdag avond naar de bieb te gaan en daar te werken. Nu de eerste keer, werkt prima! Helaas is thee duur;c
    Maar ik schiet wel mooi op! Planning maken, details van het jaar opschrijven, details van de plaats opschrijven. Gaat prima hier! Heb nog 2,5 week om uit te werken volgens planning, maar ik heb een vermoeden dat ik eerder klaar ben, hahaha

Wauw dit is best een leuk idee zeg! Helemaal niet verkeerd, zeker omdat je dan ook eens in een andere omgeving zit. Misschien - héel misschien, dat ik het ook eens ga proberen. De bieb is hier nog geen vijf minuten vandaan dus op zich geen probleem voor mij. ^^

JamesPotter schreef:

Gawd, ik zou dit ook moeten doen.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

JamesPotter schreef:

Go Femmie (banana) (om maar eens iets anders te gebruiken dan de cheer smiley)

KyloRen schreef:
    Ik raak zo erg afgeleid asdlfkisdjf. Dangit. :')
    Ik kan niet wachten tot mijn examen afgelopen is- eind januari. Dan heb ik tenminste geen stress meer elke dag.

Ik heb over een week mijn twee toetsperiode iew. I feel you. D:

That is a perfect copy of reality.

KyloRen schreef:
    (...)
    Wauw dit is best een leuk idee zeg! Helemaal niet verkeerd, zeker omdat je dan ook eens in een andere omgeving zit. Misschien - héel misschien, dat ik het ook eens ga proberen. De bieb is hier nog geen vijf minuten vandaan dus op zich geen probleem voor mij. ^^

De schemer van het erheen fietsen gaf mij al zoveel inspiratie. Als ik jou was, zou ik het echt eens proberen!

Al een 2de topic!

Eindelijk even tijd... afin dat is te zeggen... ik heb m'n papierwinkel eindelijk op orde gebracht aangezien dat morgen op kantoor (werk) binnen moet, anders kan ik fluiten naar m'n loon en Thomas nog geholpen met huiswerk, sjuust klaar.
    Het is niks dat er ene met 40°C koorts zit wanneer ik thuis kom na het werk, maar echt alles blijft gewoon liggen nu. Gelukkig heeft de papa het voor nu even overgenomen, al is het haar straks nog wel in badje doen en hopen dat ze de nacht wat doorkomt :-/
    En dan straks nog een zwemtas in orde maken, kleren klaar leggen en brood smeren voor Thomas voor school, zelf nog douchen en dan is m'n avond ook weer om...

En Laura, ik had je vraag nog wel gelezen in het vorige topic :3
    Ik heb opzicht nog wel iets geschreven, gewoon een versimpelde samenvatting van wat ik eigenlijk had willen schrijven. Maar goed, beter iets dan helemaal niets ^_^
    Ik had dan ook de planning het vandaag heerlijk uit te schrijven, maar goed, ik vrees er alweer voor dat het hem niet gaat worden vanwege tijdgebrek en extreme vermoeidheid :'D

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

JamesPotter schreef:
    (...)

De schemer van het erheen fietsen gaf mij al zoveel inspiratie. Als ik jou was, zou ik het echt eens proberen!

Ik ga het zeker een keer proberen, al vind ik het vaak wel fijn om later op de avond te schrijven en onze bieb sluit om 20u. Maar goed, is niet erg. Ik kan er sowieso na het avondeten eens een keer heen gaan. ^^ Bedankt voor het delen van de tip!

Valkyries schreef:
    Al een 2de topic!

Eindelijk even tijd... afin dat is te zeggen... ik heb m'n papierwinkel eindelijk op orde gebracht aangezien dat morgen op kantoor (werk) binnen moet, anders kan ik fluiten naar m'n loon en Thomas nog geholpen met huiswerk, sjuust klaar.
    Het is niks dat er ene met 40°C koorts zit wanneer ik thuis kom na het werk, maar echt alles blijft gewoon liggen nu. Gelukkig heeft de papa het voor nu even overgenomen, al is het haar straks nog wel in badje doen en hopen dat ze de nacht wat doorkomt :-/
    En dan straks nog een zwemtas in orde maken, kleren klaar leggen en brood smeren voor Thomas voor school, zelf nog douchen en dan is m'n avond ook weer om...

En Laura, ik had je vraag nog wel gelezen in het vorige topic :3
    Ik heb opzicht nog wel iets geschreven, gewoon een versimpelde samenvatting van wat ik eigenlijk had willen schrijven. Maar goed, beter iets dan helemaal niets ^_^
    Ik had dan ook de planning het vandaag heerlijk uit te schrijven, maar goed, ik vrees er alweer voor dat het hem niet gaat worden vanwege tijdgebrek en extreme vermoeidheid :'D

Druk, druk, druk. Wat vervelend van de koorts. Zeker met deze winterse tijden.

Nouja, in ieder geval nog fijn dat je iets op papier hebt gekregen! Beter dan een blanco A4-tje. ^^

KyloRen schreef:
    (...)
    Druk, druk, druk. Wat vervelend van de koorts. Zeker met deze winterse tijden.

Nouja, in ieder geval nog fijn dat je iets op papier hebt gekregen! Beter dan een blanco A4-tje. ^^

Ik vind het vooral zielig voor der, maar goed, seffes na het badderen nog wat perdolan geven en dan moet dat wel goed komen voor de nacht. M'n vriend is toevallig genoeg morgen vrij vanwege het slechte weer dat ze hebben opgegeven, anders had ik vrijaf van het werk moeten nemen, want met koorts mag ze natuurlijk niet naar de onthaalmoeder. Het liefst van al ben ik zelf ook gewoon thuis als ze zo ziek is, maar goed, m'n vriend is een goed alternatief. Zeker gezien het feit hij wel gewoon betaald wordt voor morgen - ook al zit hem thuis - en ik niet moest ik thuis blijven :'D

En dan blijft m'n ma me lastig vallen over de vakantie, dus heb al gezegd dat we er eerst eens te goed over gaan nadenken of we wel mee kunnen. Ik kan het ook weer niet maken om grofweg m'n gedachte luidop te zeggen van: nee, ik wil niet met jullie op vakantie :'D
    Dus ja, buiten de drukte is het ook vooral druk in m'n hoofd XD

Jah, ik was gisteren ook echt superfier op mezelf dat m'n word-documentje toch niet meer volledig wit is! Misschien dat ik over een uurtje, anderhalf uurtje met een theeke erbij toch nog iets geschreven krijg want ik denk momenteel aan niks anders de hele dag dan aan schrijven. SOTY is echt wel motiverend XD

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Ik ben momenteel bezig het verhaal uit te werken en nu weet ik niet hoe ik het wil laten eindigen.
    Ik wil mijn personen niet doden, maar het is wel de mooiste afronding :') help?

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Necessity schreef:
    Ik ben momenteel bezig het verhaal uit te werken en nu weet ik niet hoe ik het wil laten eindigen.
    Ik wil mijn personen niet doden, maar het is wel de mooiste afronding :') help?

Ik zou kiezen wat jou de mooiste afronding lijkt voor nu. Kan altijd nog veranderen de in loop van de tijd. En het vooral hier niet plaatsen wat je uiteindelijk kiest c;

Lily_Evans schreef:
    (...)

Ik zou kiezen wat jou de mooiste afronding lijkt voor nu. Kan altijd nog veranderen de in loop van de tijd. En het vooral hier niet plaatsen wat je uiteindelijk kiest c;

Waarschijnlijk verandert het ook nog wel tien keer, want me aan mijn verhaallijn houden is iets wat ik niet zo goed kan :') Sowieso wordt de verhaallijn nog wel een stuk langer, ik moet alleen nog kiezen hoe ik dat er uiteindelijk in ga verwerken.
    Ik zal mijn keuze wel geheim houden c;

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.