KyloRen schreef:
(...)
Druk, druk, druk. Wat vervelend van de koorts. Zeker met deze winterse tijden.
Nouja, in ieder geval nog fijn dat je iets op papier hebt gekregen! Beter dan een blanco A4-tje. ^^
Ik vind het vooral zielig voor der, maar goed, seffes na het badderen nog wat perdolan geven en dan moet dat wel goed komen voor de nacht. M'n vriend is toevallig genoeg morgen vrij vanwege het slechte weer dat ze hebben opgegeven, anders had ik vrijaf van het werk moeten nemen, want met koorts mag ze natuurlijk niet naar de onthaalmoeder. Het liefst van al ben ik zelf ook gewoon thuis als ze zo ziek is, maar goed, m'n vriend is een goed alternatief. Zeker gezien het feit hij wel gewoon betaald wordt voor morgen - ook al zit hem thuis - en ik niet moest ik thuis blijven :'D
En dan blijft m'n ma me lastig vallen over de vakantie, dus heb al gezegd dat we er eerst eens te goed over gaan nadenken of we wel mee kunnen. Ik kan het ook weer niet maken om grofweg m'n gedachte luidop te zeggen van: nee, ik wil niet met jullie op vakantie :'D
Dus ja, buiten de drukte is het ook vooral druk in m'n hoofd
Jah, ik was gisteren ook echt superfier op mezelf dat m'n word-documentje toch niet meer volledig wit is! Misschien dat ik over een uurtje, anderhalf uurtje met een theeke erbij toch nog iets geschreven krijg want ik denk momenteel aan niks anders de hele dag dan aan schrijven. SOTY is echt wel motiverend
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.