• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wasikowska schreef:
    Mine. Dear help. I need to start working on my idea. Ik heb tenminste al de naam van een van m'n drie hoofdpersonages. :'D

    Het is een begin *O*

    KyloRen schreef:
    (...)
    Het is een begin *O*


    Inderdaad, inderdaad.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oeh goed bezig allemaal mensen *O*


    Happy Birthday my Potter!

    HOLY IK HEB NET EEN INGEVING VOOR EEN TITEL


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    KyloRen schreef:
    (...)
    Normaal zou dat echt geweldig klinken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dan wel weer een keer naar school wilt. En dat zeg ik zelf ook niet gauw haha.


    Bij zomervakantie heb ik na week 1 geen zin meer... komt doordat ik te snel verveeld raak...


    all because i liked a girl

    Wasikowska schreef:
    HOLY IK HEB NET EEN INGEVING VOOR EEN TITEL


    Yaaaay goed zo!


    Happy Birthday my Potter!

    De lay out voor mijn story is zo goed als af. :Y)

    En dit is een stiekeme MT.


    That is a perfect copy of reality.

    praeteritum schreef:
    (...)

    Bij zomervakantie heb ik na week 1 geen zin meer... komt doordat ik te snel verveeld raak...

    Ja, dat probleem heb ik vaak ook. Omdat je dan zoveel vrijheid krijgt dat je soms even niet meer weet wat je ermee moet.
    Zelfs al zou je schrijven, dan nog moet je wel even onderbrekingen hebben. Anders wordt het zo'n sleur.

    Ik wil altijd hieraan meedoen maar ik heb nooit inspiratie :x


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oh hey er is een praattopic,

    nou Yu meldt zich :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Criostal schreef:
    Ik wil altijd hieraan meedoen maar ik heb nooit inspiratie :x


    Awh, echt helemaal niks? Is er niet iets waar je graag over zou willen schrijven, waar je dan misschien verder over kan brainstormen/googlen?


    Happy Birthday my Potter!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja, dat probleem heb ik vaak ook. Omdat je dan zoveel vrijheid krijgt dat je soms even niet meer weet wat je ermee moet.
    Zelfs al zou je schrijven, dan nog moet je wel even onderbrekingen hebben. Anders wordt het zo'n sleur.


    Ik heb dat dus echt nooit. Ik heb altijd honderden dingen die ik wel kan doen. Schrijven, werken aan een cosplay, wandelen met de hond, hardlopen, dansen, zingen, werken aan een parodie oid, nu ook nog modtaken erbij natuurlijk, iets in huis schoonmaken, piano spelen, etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil zo graag mijn story activeren en dingen, maar ik wil een goede cover kiezen en wachten en such


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Awh, echt helemaal niks? Is er niet iets waar je graag over zou willen schrijven, waar je dan misschien verder over kan brainstormen/googlen?


    Waarschijnlijk als ik heel erg diep in mijn geheugen graaf.
    Even nadenken :/


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik raak zo erg afgeleid asdlfkisdjf. Dangit. :')
    Ik kan niet wachten tot mijn examen afgelopen is- eind januari. Dan heb ik tenminste geen stress meer elke dag.