• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Einar schreef:
    Ik wil zo graag mijn story activeren en dingen, maar ik wil een goede cover kiezen en wachten en such


    ik ben zojuist begonnen aan je cover ^^

    ik ben hier zo erg mijn huiswerk aan het ontwijken het is verschrikkelijk


    I just caught the wave in your eyes

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik vind het vooral zielig voor der, maar goed, seffes na het badderen nog wat perdolan geven en dan moet dat wel goed komen voor de nacht. M'n vriend is toevallig genoeg morgen vrij vanwege het slechte weer dat ze hebben opgegeven, anders had ik vrijaf van het werk moeten nemen, want met koorts mag ze natuurlijk niet naar de onthaalmoeder. Het liefst van al ben ik zelf ook gewoon thuis als ze zo ziek is, maar goed, m'n vriend is een goed alternatief. Zeker gezien het feit hij wel gewoon betaald wordt voor morgen - ook al zit hem thuis - en ik niet moest ik thuis blijven :'D

    En dan blijft m'n ma me lastig vallen over de vakantie, dus heb al gezegd dat we er eerst eens te goed over gaan nadenken of we wel mee kunnen. Ik kan het ook weer niet maken om grofweg m'n gedachte luidop te zeggen van: nee, ik wil niet met jullie op vakantie :'D
    Dus ja, buiten de drukte is het ook vooral druk in m'n hoofd XD

    Jah, ik was gisteren ook echt superfier op mezelf dat m'n word-documentje toch niet meer volledig wit is! Misschien dat ik over een uurtje, anderhalf uurtje met een theeke erbij toch nog iets geschreven krijg want ik denk momenteel aan niks anders de hele dag dan aan schrijven. SOTY is echt wel motiverend XD

    Is het ook ja. Nouja mooi dat je vriend dan toch nog thuis kan blijven op die manier, dat scheelt wel enorm. ^^

    Aw haha. Het is ook lastig om zoiets dan zo af te wijzen. Zeker omdat je moeder het natuurlijk ook gewoon goed bedoelt en graag met jullie optrekt. Maar ze mag dan ook zeker wel begrijpen dat het een keer stopt. Dus om te zeggen dat je het aan het overwegen bent is geen slecht idee. Dat is in ieder geval geen duidelijke ja en geen nee. :')

    Dat is SOTY zeker! Merk het ook aan mezelf. Ik heb geloof ik nog nooit zo uitgebreid een verhaal beschreven als dat ik nu aan het doen ben. Mede dankzij Anna <3 Met haar geweldige tips om per hoofdstuk alles uit te schrijven bij voorbaat. Zo heb ik dat dus nog nooit gedaan, en ik moet zeggen dat het me heel goed bevalt. Ik heb dus voor nu al twee complete personage beschrijvingen af en al voor zeker 4 hoofdstukken alles uitgeplant. En daarbij nog een hele beschrijving over vampiers gemaakt (waar ze wel en niet tegen kunnen etc etc). Zo veel zin om hier daadwerkelijk over te gaan schrijven. ^^ Sowieso omdat het zich in Londen afspeelt. Daar ben ik toevallig vorig jaar in de zomer geweest, dus dat scheelt enorm - zo kan ik makkelijker beschrijven hoe de omgeving eruit ziet en wat er ongeveer te doen en zien is. En buiten dat vind ik Londen gewoon een geweldig mooie stad, vooral als het donker is. Perfect voor mijn setting. c:



    Zo duister, het past dan nog niet echt bij het hoofdstuk wat ik nu aan het inplannen ben, maar toch wel heerlijk als achtergrondmuziek hehe. Ben een hele playlist aan het maken met muziek speciaal voor dit verhaal. Laat zien dat ik toch best aan het hypen ben. :'D

    Ik heb mijn verhaal maar gewoon geactiveerd, met gewoon een leuk plaatje tot ik mijn definitieve cover heb. Miss ongeduld here


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Insta-abo

    KyloRen schreef:
    Insta-abo


    (bloos)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En mijn eerste hoofdstukje staat ook online ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik heb wat advies nodig... In mijn volgende hoofdstuk wissel ik van POV en krijg je zeg maar het dagboek te lezen alsof je zelf Kyros bent (degene die in het verhaal het dagboek leest) maar hoe zal ik het schrijven. 1.) Alsof het dagboek al geschreven is en je het dus (evt in italics) in de ik-persoon leest dus vanuit Iseul. Of 2.) dat ik een tijdsprong terug in de tijd doe en dat ik of in de hij-vorm of ik-vorm gewoon Iseul volg... Ik neig naar het tweede maar ik weet het nog niet zeker..


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn proloog staat ook al voor een dag online, ik zeg het maar even (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 0:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik. Haat. IJs. Voor. De. Rest. Van. Mijn. Leven.


    all because i liked a girl

    Vandaag eindelijk het proloog schrijven. Heb al wel stiekem wat geschreven aan H1. ^^

    Psychopaths schreef:
    Ik heb wat advies nodig... In mijn volgende hoofdstuk wissel ik van POV en krijg je zeg maar het dagboek te lezen alsof je zelf Kyros bent (degene die in het verhaal het dagboek leest) maar hoe zal ik het schrijven. 1.) Alsof het dagboek al geschreven is en je het dus (evt in italics) in de ik-persoon leest dus vanuit Iseul. Of 2.) dat ik een tijdsprong terug in de tijd doe en dat ik of in de hij-vorm of ik-vorm gewoon Iseul volg... Ik neig naar het tweede maar ik weet het nog niet zeker..

    Ik ben zelf voorstander van het eerste, omdat het verschil tussen Kyros en Iseul dan groter is


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu heb ik eigenlijk mijn hele verhaal al uitgewerkt op het gebied van personage-ontwikkelingen... maar ik heb nog geen evenement(en) bedacht die het verhaal juist spannender moeten maken. Normaal verzin ik die juist meestal als eerste, of heb ik gelijk al duizend ideeën klaar staan. En nu? Nada noppes. Dus ik moet wachten tot ik weer inspiratie/ideeën heb voor iets wat kan gebeuren wat niet cliché is en nog wel enigszins realistisch is, aangezien het niet in een vreemde wereld af speelt of zo. :')

    Nou, ik heb met mezelf afgesproken elke week in elk geval 1000 woorden te schrijven en dat is gelukt. Het lijkt niet zo heel veel nu, maar ik twijfel toch een beetje of ik het vol ga houden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn proloog staat online wiee *O*


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.