Valkyries schreef:
(...)
Ik vind het vooral zielig voor der, maar goed, seffes na het badderen nog wat perdolan geven en dan moet dat wel goed komen voor de nacht. M'n vriend is toevallig genoeg morgen vrij vanwege het slechte weer dat ze hebben opgegeven, anders had ik vrijaf van het werk moeten nemen, want met koorts mag ze natuurlijk niet naar de onthaalmoeder. Het liefst van al ben ik zelf ook gewoon thuis als ze zo ziek is, maar goed, m'n vriend is een goed alternatief. Zeker gezien het feit hij wel gewoon betaald wordt voor morgen - ook al zit hem thuis - en ik niet moest ik thuis blijven :'D
En dan blijft m'n ma me lastig vallen over de vakantie, dus heb al gezegd dat we er eerst eens te goed over gaan nadenken of we wel mee kunnen. Ik kan het ook weer niet maken om grofweg m'n gedachte luidop te zeggen van: nee, ik wil niet met jullie op vakantie :'D
Dus ja, buiten de drukte is het ook vooral druk in m'n hoofd
Jah, ik was gisteren ook echt superfier op mezelf dat m'n word-documentje toch niet meer volledig wit is! Misschien dat ik over een uurtje, anderhalf uurtje met een theeke erbij toch nog iets geschreven krijg want ik denk momenteel aan niks anders de hele dag dan aan schrijven. SOTY is echt wel motiverend
Is het ook ja. Nouja mooi dat je vriend dan toch nog thuis kan blijven op die manier, dat scheelt wel enorm. ^^
Aw haha. Het is ook lastig om zoiets dan zo af te wijzen. Zeker omdat je moeder het natuurlijk ook gewoon goed bedoelt en graag met jullie optrekt. Maar ze mag dan ook zeker wel begrijpen dat het een keer stopt. Dus om te zeggen dat je het aan het overwegen bent is geen slecht idee. Dat is in ieder geval geen duidelijke ja en geen nee. :')
Dat is SOTY zeker! Merk het ook aan mezelf. Ik heb geloof ik nog nooit zo uitgebreid een verhaal beschreven als dat ik nu aan het doen ben. Mede dankzij Anna <3 Met haar geweldige tips om per hoofdstuk alles uit te schrijven bij voorbaat. Zo heb ik dat dus nog nooit gedaan, en ik moet zeggen dat het me heel goed bevalt. Ik heb dus voor nu al twee complete personage beschrijvingen af en al voor zeker 4 hoofdstukken alles uitgeplant. En daarbij nog een hele beschrijving over vampiers gemaakt (waar ze wel en niet tegen kunnen etc etc). Zo veel zin om hier daadwerkelijk over te gaan schrijven. ^^ Sowieso omdat het zich in Londen afspeelt. Daar ben ik toevallig vorig jaar in de zomer geweest, dus dat scheelt enorm - zo kan ik makkelijker beschrijven hoe de omgeving eruit ziet en wat er ongeveer te doen en zien is. En buiten dat vind ik Londen gewoon een geweldig mooie stad, vooral als het donker is. Perfect voor mijn setting. c: