• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat betekend "MT"? :|


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik begin ook gewoon bij 1 hoor (:


    Khezef schreef:
    (...)

    Ik heb ook ni altijd een proloog. XD


    Ah, fijn om te horen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Khezef schreef:
    Wat betekend "MT"? :|


    Mijn Topics.


    I'm your little ray of pitch black.

    Bij mij verschilt 't ook per verhaal. Als ik geen proloog kan verzinnen, begin ik gewoon met hoofdstuk 1.


    26 - 02 - '16

    Nia schreef:
    (...)

    Mijn Topics.


    Wrm zegt men dat? o.0


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Khezef schreef:
    (...)

    Wrm zegt men dat? o.0

    Omdat hij dan bij jouw topics staat c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Khezef schreef:
    (...)

    Wrm zegt men dat? o.0


    Omdat ze er op die manier voor willen zorgen dat het topic in hun historie staat.


    26 - 02 - '16

    Khezef schreef:
    (...)

    Wrm zegt men dat? o.0


    Zodat je het topic terug kan vinden.


    Uchhh ik wil aan de ene kant nog niks online zetten zodat ik alles nog kan veranderen (because my first draft fails) maar aan de andere kant wil ik ook al wel iets online zetten zodat ik ook in de lijst sta :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Woo, eerste hoofdstuk geactiveerd. Voelt goed. Ik ben gestopt met het overkijken, want ik bleef maar bezig met aanpassingen, en het was niet eens mijn first draft meer. |: Perfectionistisch much.


    I'm your little ray of pitch black.

    blub.
    Ik heb alweer ijsvrij ):
    Ik wil naar school want ik heb al 2,5 week vakantie...


    all because i liked a girl

    Nia schreef:
    Woo, eerste hoofdstuk geactiveerd. Voelt goed. Ik ben gestopt met het overkijken, want ik bleef maar bezig met aanpassingen, en het was niet eens mijn first draft meer. |: Perfectionistisch much.

    Ken het. Dan blijf je het opnieuw lezen en dingen aanpassen, zonder echt vooruitgang te boeken. Dan moet je op een geven moment wel zeggen; oké, het is goed zo. :'D

    praeteritum schreef:
    blub.
    Ik heb alweer ijsvrij ):
    Ik wil naar school want ik heb al 2,5 week vakantie...

    Normaal zou dat echt geweldig klinken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dan wel weer een keer naar school wilt. En dat zeg ik zelf ook niet gauw haha.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ken het. Dan blijf je het opnieuw lezen en dingen aanpassen, zonder echt vooruitgang te boeken. Dan moet je op een geven moment wel zeggen; oké, het is goed zo. :'D


    Ik heb ook zo lang aan mijn eerste hoofdstuk lopen sleutelen, hoewel ik dat nu niet meer zo erg vind, als ik erop terugkijk. Ik heb mezelf ongeveer tien doelloze hoofdstukken bespaard door het zo te doen...


    For those I love, I will sacrifice

    Mine. Dear help. I need to start working on my idea. Ik heb tenminste al de naam van een van m'n drie hoofdpersonages. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het eerste hoofdstuk ga ik zo online zetten. Ik heb zoveel zin om aan dit verhaal te schrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."