• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Even een mt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het trouwens raar dat ik een Proloog oversla? Ik heb zelf nooit een goede geschreven, dus zie daar het nut voor mezelf niet in. Bij mij is het eigenlijk gewoon eerder een Hoofdstuk 0 dan een Proloog, aangezien ik waardeloos ben daarin en eigenlijk gewoon direct het verhaal laat starten.


    I'm your little ray of pitch black.

    MT, ik wil mijn story vandaag online zetten, maar helaas gaat schoolwerk nu echt voor D:


    Seasons will change, but I shall remain

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik vind "PR_L__G" eigenlijk best wel vet c:


    Hier sluit ik me bij aan. (:


    What would Emma do?

    Nia schreef:
    Is het trouwens raar dat ik een Proloog oversla? Ik heb zelf nooit een goede geschreven, dus zie daar het nut voor mezelf niet in. Bij mij is het eigenlijk gewoon eerder een Hoofdstuk 0 dan een Proloog, aangezien ik waardeloos ben daarin en eigenlijk gewoon direct het verhaal laat starten.

    Het verschilt bij mij echt heel erg per story of ik een proloog heb of gewoon een eerste hoofdstuk dat 0 heet c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Okayy!

    En dan met de hoofdstukken erna... misschien gewoon _ _ N // TW_ _ // DR_ E // VI_R of zo?


    Jha, wrm ni. :3 Origineel


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Pads schreef:
    (...)
    Okayy!

    En dan met de hoofdstukken erna... misschien gewoon _ _ N // TW_ _ // DR_ E // VI_R of zo?


    Mag ook zeker wel. c:
    Jaa, dat is wel leuk inderdaad, al kun je eventueel ook altijd nog de A, B, C doen. Maar stiekem vind ik de _ _ N // TW_ _ // DR_ E // VI_R wel leuker lezen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Okay thank you! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Het verschilt bij mij echt heel erg per story of ik een proloog heb of gewoon een eerste hoofdstuk dat 0 heet c:


    Is het ook niet gek als ik gewoon met Hoofdstuk 1 begin, of dat dan weer wel? Wauw... dit is echt een waardeloos dilemma, hahahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Is het ook niet gek als ik gewoon met Hoofdstuk 1 begin, of dat dan weer wel? Wauw... dit is echt een waardeloos dilemma, hahahaha.


    Ik begin ook gewoon bij 1 hoor (:


    Mhm?

    @Pads

    Ik vind 'PR_L__G' er echt heel cool uitzien :3. En voor de andere hoofdstukken zou het misschien inderdaad wel pittig cool zijn als je begint met bijvoorbeeld '_______' (of al 1 letter van het woord) en er dan bij ieder hoofdstuk een letter bij doet. Of 'A_OOO' voor het aangeven van de hoofdstukken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nia schreef:
    (...)

    Is het ook niet gek als ik gewoon met Hoofdstuk 1 begin, of dat dan weer wel? Wauw... dit is echt een waardeloos dilemma, hahahaha.


    Ik heb ook ni altijd een proloog. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    PR_L__G is wel echt heel leuk!

    Die vijf documenten tegelijk is wel heel herkenbaar ja, maar zelfs als ik begin met 1 open, eindig ik altijd met ze allemaal :")


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vellichor schreef:
    @Pads

    Ik vind 'PR_L__G' er echt heel cool uitzien :3. En voor de andere hoofdstukken zou het misschien inderdaad wel pittig cool zijn als je begint met bijvoorbeeld '_______' (of al 1 letter van het woord) en er dan bij ieder hoofdstuk een letter bij doet. Of 'A_OOO' voor het aangeven van de hoofdstukken.

    Ik heb misschien wel een idee haha! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.