• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    calice schreef:
    Ik wil nog even zeggen dat ik het echt een super leuk bedachte RPG vind :3


    Aaah thank you!


    take me back to the basics and the simple life

    calice schreef:
    Ik wil nog even zeggen dat ik het echt een super leuk bedachte RPG vind :3


    Hier ben ik het geheel mee eens!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Best wel lastig eigenlijk om zo te posten met zoveel mensen in een coupe haha
    Not that I mind, het is wel gezellig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Best wel lastig eigenlijk om zo te posten met zoveel mensen in een coupe haha
    Not that I mind, het is wel gezellig.


    Jepp. En de andere tweeling komt er ook nog bij hahaha. En dan zitten we op acht whee.


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    Jepp. En de andere tweeling komt er ook nog bij hahaha. En dan zitten we op acht whee.


    Whooo. Twin invasion :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Houden we een volgorde aan met posten dan of posten we gewoon wanneer we tijd en zin hebben? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Uhm. I do not know. Maar ik denk dat het wel goed is om iedereen even de tijd te gunnen om te kunnen posten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Whooo. Twin invasion :3


    Jaaaaa c:


    @ Die vind ik moeilijk, want het kan erg irritant zijn om, wanneer je personage wat zegt, eerst op zes anderen te moeten wachten hahaha. Maar aan de andere kant is het ook fijn omdat het er voor zorgt dat je niet ineens een hele grote mega super lap tekst moet schrijven alleen al aan wat de anderen zeiden :') + Ik denk eigenlijk niet dat, in een groep van acht mensen, iedereen met iedereen bezig is, maar het eerder twee/drie gesprekken ofzo worden haha

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    Jaaaaa c:


    @Necessity: Die vind ik moeilijk, want het kan erg irritant zijn om, wanneer je personage wat zegt, eerst op zes anderen te moeten wachten hahaha. Maar aan de andere kant is het ook fijn omdat het er voor zorgt dat je niet ineens een hele grote mega super lap tekst moet schrijven alleen al aan wat de anderen zeiden :') + Ik denk eigenlijk niet dat, in een groep van acht mensen, iedereen met iedereen bezig is, maar het eerder twee/drie gesprekken ofzo worden haha


    Dat heb ik dus ook een beetje. Natuurlijk geef je anderen ook de tijd, maar wanneer je wel kan posten en 1 iemand nog niet gepost heeft ofzo denk ik dat er op zich wel gepost kan worden. En die gesprekken splitsen zich sowieso nog wel ja.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 11:08 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook een beetje. Natuurlijk geef je anderen ook de tijd, maar wanneer je wel kan posten en 1 iemand nog niet gepost heeft ofzo denk ik dat er op zich wel gepost kan worden. En die gesprekken splitsen zich sowieso nog wel ja.


    Yepp.

    What about, geef anderen de tijd, dus als jij met meerdere personages in gesprek bent, wacht je totdat de anderen ook hebben gepost, maar als dit voor jou gevoel te lang duurt kan je gewoon posten, maar niet binnen een dag na de post van jou/iemand anders. En stuur mensen desnoods even een reminder om te posten.


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    Yepp.

    What about, geef anderen de tijd, dus als jij met meerdere personages in gesprek bent, wacht je totdat de anderen ook hebben gepost, maar als dit voor jou gevoel te lang duurt kan je gewoon posten, maar niet binnen een dag na de post van jou/iemand anders. En stuur mensen desnoods even een reminder om te posten.


    Zoiets lijkt me wel goed.

    Ik moet echt telkens drie keer kijken voor ik doorheb dat jij het bent :') Het was wel even raar toen ik mijn naam ineens zag staan in jouw antwoord


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zou het ook zo doen :3 En wanneer het de druk word kun je desnoods nog altijd je personage ergens anders naartoe sturen ^^

    Of densnoods vragen aan de persoon waarop je wacht :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Necessity schreef:
    (...)

    Zoiets lijkt me wel goed.

    Ik moet echt telkens drie keer kijken voor ik doorheb dat jij het bent :') Het was wel even raar toen ik mijn naam ineens zag staan in jouw antwoord


    Hehe sorry :'x

    @Saar: Ja daarom ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Vanavond rond elf uur zullen mijn posts komen. Iemand naar wie ik Eleanore toe kan sturen? Het liefst niet een al te drukke coupé.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vincent wordt zo jaloers op Manuello


    Bowties were never Cooler