• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    Gus is mijn dramaqueen :3 dus meheheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oliver zwerft ergens op de boot, iemand waar ik hem heen kan sturen?

    Poppys schreef:
    Oliver zwerft ergens op de boot, iemand waar ik hem heen kan sturen?


    Naar de Coupé waar Iza zit! Dat wordt lekker ongemakkelijk voor Iza, haha, nee kijk maar, volgens mij is die coupé wel het minst vol.


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik vind de reactie van Iza leuk haha. Dit had Alexander wss niet verwacht. en idd Oliver past er nog wel bij!

    Haha okee.
    Wel handig als die minst vol is. ^^

    Yush c: en Gus is not amused hahah. Gewoon het feit dat iemand niet weet wie hij is :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Die andere coupe staat nu op acht personen hahaha, dus als dara iemand heen zou komen, zou die groep zich op moeten splitsen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Oh arme Gus.. haha

    Naar welke coupé kan ik Eleanore sturen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Beeeeeetje een lange post geworden :x


    take me back to the basics and the simple life

    Haha, ow dus Gus gaat Iza's hand niet aannemen :P Ze bedoelt het goed hoor, denk ik :PP haha. Wie weet wordt het nog wel wat tussen Alexander en Iza! Vrienden kunnen ze misschien sowieso nog wel worden, you never know!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Misschien is het beter om al een nieuwe coupe in te palmen? Zodat de mensen die nog moeten schrijven daar heen kunnen c:


    Oh en Gus gaat haar hand wel aannemen, maar haar ook duidelijk maken wie hij is mehehe :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sandordinja schreef:
    Haha, ow dus Gus gaat Iza's hand niet aannemen :P Ze bedoelt het goed hoor, denk ik :PP haha. Wie weet wordt het nog wel wat tussen Alexander en Iza! Vrienden kunnen ze misschien sowieso nog wel worden, you never know!


    We'll see haha. Hij is sowieso een flirt dus ook Iza gaat daar in elk geval niet aan ontkomen (duivel)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Raccoon schreef:
    Misschien is het beter om al een nieuwe coupe in te palmen? Zodat de mensen die nog moeten schrijven daar heen kunnen c:


    Oh en Gus gaat haar hand wel aannemen, maar haar ook duidelijk maken wie hij is mehehe :')


    Yeah, gaan er dan mensen weg uit die waar ie nu vol is? Want dan kan ik eventueel mijn post nog even aanpassen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    Misschien is het beter om al een nieuwe coupe in te palmen? Zodat de mensen die nog moeten schrijven daar heen kunnen c:


    Oh en Gus gaat haar hand wel aannemen, maar haar ook duidelijk maken wie hij is mehehe :')


    Haha, ik ben benieuwd!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'