• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    Morgen schreef:
    Ik heb dit nu voor Vyara:

    (...)

    Ben ik iemand vergeten/iets verkeerd geschreven/wilt iemand nog een relatie met haar?


    Ik heb evt Gabriëla voor je?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb evt Gabriëla voor je?


    BIackburn schreef:
    (...)

    Ikheb zuzana?


    Op welke pagina's staan ze en hebben jullie al ideeën?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    Ik heb dit nu voor Vyara:

    (...)

    Ben ik iemand vergeten/iets verkeerd geschreven/wilt iemand nog een relatie met haar?


    Ik heb Mae nog?

    Shit, ik heb haast geen tijd om al die relaties te doen. Ik ga ze zo goed mogelijk doen en anders komt het nog wel in de rpg c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Morgen schreef:
    (...)

    Op welke pagina's staan ze en hebben jullie al ideeën?


    4, and whatever ya think suits best ^^


    take me back to the basics and the simple life



    Lijstje van Gus

    Vincent Milan Procházka - Vincent is pas sedert het 6de jaar pas beginnen opvallen voor Gus. Hij had hem gezien tijdens een quidditch match en was meteen onder de indruk van hem iets dat hij natuurlijk niet liet zien aan de buitenwereld. Na rustig de jongen bestudeert te hebben en de voor en nadelen van hem ondervonden te hebben probeerde August hem wat te benaderen. Hij probeerde wat te flirten met de zeer aantrekkelijke jongeman, maar tevergeefs voor hem had Vince het geflirt nooit doorgehad wat voor Gus een steek was. Sindsdien negeert hij Vincent al kan hij het af en toe niet laten om even te staren.

    Oliver Amaro Delray - De twee lijken enorm op elkaar wat voor zowel een Goede vriendschap kan leiden tot een grote rivaliteit. Ik denk wel dat ze misschien beste vrienden kunnen zijn en wat de boel op stelten kunnen zetten.

    Sara Tali Herbovitz - Sara is vast en zeker iemand die wel opvalt en August zal haar wel zeker eens goed bekeken hebben en wat bestudeert. Ze is een dame met pit dat zeker, Gus zal wel de nodige afstand houden want de kans zit er wel stevig in dat ze met een goede opmerking zijn zelfbeeld wat kan beuken.

    Dimitri Viktor Volkov - Gus zou zeker wel eens vallen voor de charmes van de jongeman maar zal dan op zijn manier tegen hem inspelen en een goed woord terug weten te zetten. Een mooie verschijning dat zeker, maar hij vind Dimi er soms dom uitzien door zijn impulsieve acties. Misschien dat hij ooit wel vriendelijk zal doen tegen hem.

    Alexander Stoyan Lyuben- De twee kennen elkaar al van jongs af aan en hebben van toen al hun vriendschappelijke rivaliteit ontwikkelt. Gus mag hem echt wel maar wilt altijd beter zijn dan hem in alles.

    Arkady Beniamin Vasilyev-Gus vind hem maar en vreemd type, knap maar gek. Vaak ziet Gus de jongen alleen en vind hem wat zielig eruit zien.

    Eleanore Ingrid Novak- Gus mag haar wel, ze is een slimme meid en houd zich eerder op de achtergrond. Haar manipuleren zal niet makkelijk gaan dus vind hij haar wel waardig genoeg om haar te mogen, daarbij is ze ook nog eens knap en een pureblood. dus maybe vrienden?

    Zuzana Ružicka-Het feit dat ze vaak de leiding wil nemen vind Gus maar niets. Niet dat hij zelf een leider is maar gewoon het feit dat ze hem zal commanderen staat hem niet aan. Volgens hem is ze veels te vrolijk dan normaal kan en vind haar maar vreemd. Natuurlijk zal hij wel even vriendelijk glimlachen naar haar, maar meer niet.

    Claudai Ružicka- In tegenstelling tot haar zus, vind Gus haar al wat aangenamer. Niet omdat ze interessant lijkt of slim is, puur omdat ze naïef is en hij haar goed kan manipuleren.

    Phoenix Zajac Bednarczyk-a - Hoewel veel mensen het niet gaan geloven en het ook eerder als een roddel aanziet word dan als een feit, kunnen Gus en Phoenix het erg goed met elkaar vinden. Beter zelfs voor Gus is 'ze' één van de weinige personen die weet door de ijslaag heen te komen. Augustus kende Phoenix van toen hij een jongen was en de eerste jaren hebben ze best veel met elkaar gespendeerd. Het is ool door hem/haar dat gus nu durft open te zijn over zijn bisexualtiteit. Hij vond het op het begin wel vreemd dat hij zijn beste vriend nu vriendin hoort te noemen, maar hij respecteert het wel. Echter nu hij verandert is in een hersendode ijsbeer probeert hij zo min mogelijk met haar gezien te worden puur omdat hij zijn naam moet hooghouden.

    Emiel Elijah Rostville - Emiel is iemand die Gus al eens gezien heeft, maar er geen woord over zou laten vallen. De jongen is sociaal, avontuurlijk en lijkt een rustig leventje te leiden, iets waar Gus stiekem jaloers op is. Natuurlijk zal Gus dat niet laten blijken want hij is 'Perfect' en Emiel... nou ja niet.

    Iza Afina Caterina Dascu - August weet niet echt wat hij van haar moet denken. Ze is een mooie verschijning, zoals ze allemaal wel op de school zijn en daarbij is ze ook nog eens een pureblood. Hij kent het meisje nog niet genoeg om er een woord op te kunnen plakken en moet haar dus nog wat verder bestuderen.

    Gabriëla Antansia Rozycha – Frenemies . August en Gabi zitten beiden in Hallestrom maar zij is een halfbloed. Misschien dat hij dat soms door de vingers ziet soor vriendelijk te doen maar meer njet. Ze is te eigenwijs om haar te manipuleren dus probeert hij wel een andere manier te vinden om haar 'nuttig te maken'. Ze is wel knap dus dar waardeert hij wel hoewel hij slimmer wil zijn dan haar.

    Erika Isole Falker - Ze mogen elkaar niet, hij ziet haar ook eerder als een vijand dan een vriendin.

    Vyara Kaven Rumaneck- Hij mag haar niet, ze is bazig en veel eisend. Gus trekt meestal een vies gezicht als haar naam valt.

    Adrian Andrej Nordheim-

    Natalya Alissa Ivanov- Hij ziet haar niet eens staan en kent haar amper. Dus niet interessant voor hem


    Alvast Gus even geplaatst :3 Als er iets niet klopt of als jullie niet akkoord zijn.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BIackburn schreef:
    (...)

    4, and whatever ya think suits best ^^


    Vyara heeft iets wat Zuzana graag wilt hebben, namelijk een liefde volle vader. En Zuzana heeft iets wat Vyara graag wilt hebben, namelijk de tweeling compleet.

    (Is het verder zo dat de twee tweelingen bevriend met elkaar zijn? Want Vyara is bevriend met Manuello van de andere tweeling. ) Ik zie Vyara met hen eerder als de vriend die staat te grinniken in een hoekje terwijl de rest naar het straflokaal gestuurd word en snacks brengt als Zuzana weer eens op de ziekenboeg ligt om haar om te vrolijken, maar ook om haar een beetje uit te lachen.

    Ze zal alleen niet toestaan dat Zuzana de baas over haar speelt. Ze is koppig en zal meegaan met Zuzana als ze daar zin in heeft, maar niet altijd.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 16:11 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Even een overzichtje voor Iza:

    Iza is het nichtje van Vincent Milan Procházka. Ze kennen elkaar zoals ze zich onder familie gedragen. Eigenlijk hebben ze dus een beeld van elkaar dat niet helemaal klopt.

    Iza is een vriendin van Zuzana Ružicka. Ze kunnen het goed met elkaar vinden en hebben enkele dingen gemeen, zoals hun impulsiviteit.

    Iza is een vriendin van Oliver Amaro Delray. Echter ziet Iza liever iets anders dan een vriendschap. Het liefst heeft ze dat deze vriendschap omslaat in een liefdesrelatie, maar of dit verlangen wederzijds is, moet nog maar blijken.

    Iza is een goede vriendin van Mae Nicola Mickelson. Iza durft Mae zelfs een potentiële BFF te noemen.

    Iza is een vriendin van Erika Isole Falker. Ze zijn niet bijzonderlijk close, maar hebben wel dezelfde vriendengroep.

    Iza is een goede vriendin van Dimitri Viktor Volkov. Vooral op het Quidditchveld zie je ze veel samen, ze zijn erg fanatiek![/grey]


    Ik heb niet over iedereen iets geschreven, dit zijn de relaties die ik heb afgesproken (geef even aan als het niet klopt), mocht iemand nog interesse hebben, tell me! Iza staat nog open voor alle vormen van relaties!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Even een overzichtje voor Iza:
    Iza is het nichtje van Vincent Milan Procházka. Ze kennen elkaar zoals ze zich onder familie gedragen. Eigenlijk hebben ze dus een beeld van elkaar dat niet helemaal klopt.

    Iza is een vriendin van Zuzana Ružicka. Ze kunnen het goed met elkaar vinden en hebben enkele dingen gemeen, zoals hun impulsiviteit.

    Iza is een vriendin van Oliver Amaro Delray. Echter ziet Iza liever iets anders dan een vriendschap. Het liefst heeft ze dat deze vriendschap omslaat in een liefdesrelatie, maar of dit verlangen wederzijds is, moet nog maar blijken.

    Iza is een goede vriendin van Mae Nicola Mickelson. Iza durft Mae zelfs een potentiële BFF te noemen.

    Iza is een vriendin van Erika Isole Falker. Ze zijn niet bijzonderlijk close, maar hebben wel dezelfde vriendengroep.

    Iza is een goede vriendin van Dimitri Viktor Volkov. Vooral op het Quidditchveld zie je ze veel samen, ze zijn erg fanatiek![/grey]


    Ik heb niet over iedereen iets geschreven, dit zijn de relaties die ik heb afgesproken (geef even aan als het niet klopt), mocht iemand nog interesse hebben, tell me! Iza staat nog open voor alle vormen van relaties!



    Ik heb Vyara pagina 8


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Vyara heeft iets wat Zuzana graag wilt hebben, namelijk een liefde volle vader. En Zuzana heeft iets wat Vyara graag wilt hebben, namelijk de tweeling compleet.

    (Is het verder zo dat de twee tweelingen bevriend met elkaar zijn? Want Vyara is bevriend met Manuello van de andere tweeling. ) Ik zie Vyara met hen eerder als de vriend die staat te grinniken in een hoekje terwijl de rest naar het straflokaal gestuurd word en snacks brengt als Zuzana weer eens op de ziekenboeg ligt om haar om te vrolijken, maar ook om haar een beetje uit te lachen.

    Ze zal alleen niet toestaan dat Zuzana de baas over haar speelt. Ze is koppig en zal meegaan met Zuzana als ze daar zin in heeft, maar niet altijd.


    Hmm, ik denk het wel, Raccoon & Malfoys hadden alleen nog niets gezegd daarover ^^, maar aangezien ze allemaal in Molokov zitten zie ik het wel voor me.

    Hmm, so friends, though they could fight some time?


    take me back to the basics and the simple life

    Morgen schreef:
    (...)


    Ik heb Vyara pagina 8


    Ik zal even een kijkje nemen, als jij een idee hebt, Iza staat op pagina 7 :).


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Morgen schreef:
    (...)


    Ik heb Vyara pagina 8


    Ik lees dat Vyara erg goed kan zingen, er alleen op dit moment niet zoveel mee doet. Iza is ook erg muzikaal, maar doet er op dit moment ook niet zoveel mee, misschien kunnen we daar iets mee. Qua karakter kunnen ze volgens mij wel met elkaar overweg. :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    SPEELTOPIC!


    take me back to the basics and the simple life

    Oh shit. Er staat Rollentopic in de titel van het speeltopic. Oeps.


    take me back to the basics and the simple life

    Wie wilt er met August in een coupe zitten :'D ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yayy
    Heb je al geloot voor de captain-positie? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.