• Hey allemaal!,
    Ik heb even een vraagje. Ik ben bezig met een story. Hij gaat over Julia. Ze gaat naar de universiteit en mr. Kaulitz is haar leraar (BK). Later in het verhaal worden ze verliefd enzo...
    Maar ik weet niet zo goed waar ik zeg maar de gewone schooldagen over kan laten gaan...
    Zouden jullie mij kunnen helpen?

    Alvast super bedankt!

    -> Verplaatst naar story problemen


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    -> Verplaatst naar story problemen


    Sorry:$ Ik wist niet zo goed waar ik hem moest plaatsen...

    Bijvoorbeeld dat er een jongen in 'r klas zit, die haar interessant vindt, en steeds haar aandacht probeert te vragen. Of dat hij haar treitert.. Of dat een vriendin van 'r problemen thuis heeft en dat ze fluisterend tegen Julia verteld?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    oops. Ik had het verkeerd begrepen --'
    Ik zei niks.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 21:50 ]

    Misschien is het leuk om wat drama in het verhaal te duwen, misschien een jongen/meisje uit haar klas die een ongeluk krijgt op school.. Bijv. met gym ergens vanaf dondert..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Equinox schreef:
    Bijvoorbeeld dat er een jongen in 'r klas zit, die haar interessant vindt, en steeds haar aandacht probeert te vragen. Of dat hij haar treitert.. Of dat een vriendin van 'r problemen thuis heeft en dat ze fluisterend tegen Julia verteld?


    Hmmm... Dit komt heel erg in de buurt van iets wat later in het verhaal gaat komen, hier kan ik wel wat mee! Super bedankt

    Meer reacties mogen altijd!

    xx