• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    "Heb ik wat gemist?" vroeg hij vervolgens.
    "Hmm, niet echt. Vincent heeft een doosje lucifers gesorteerd, Claudai heeft d'r gedachtes een keer hardop gesproken en iedereen vraagt hoe de vakantie was en of mensen zin hebben in het nieuwe, voorlaatste schooljaar."


    hier moest ik om lachen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 20:22 ]

    Necessity schreef:
    (...)

    We'll see haha. Hij is sowieso een flirt dus ook Iza gaat daar in elk geval niet aan ontkomen (duivel)


    Hmm... dan ben ik benieuwd hoe Iza reageert :P


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    calice schreef:
    (...)

    hier moest ik om lachen.


    Heheheh, thanks.


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand die nog gaat posten vanavond?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik wil eigenlijk nog wel een reactie schrijven, maar heb vanavond ook al gepost. Is dat too much? haha

    Raccoon schreef:
    Misschien is het beter om al een nieuwe coupe in te palmen? Zodat de mensen die nog moeten schrijven daar heen kunnen c:


    Oh en Gus gaat haar hand wel aannemen, maar haar ook duidelijk maken wie hij is mehehe :')


    Yeah, gaan er dan mensen weg uit die waar ie nu vol is? Want dan kan ik eventueel mijn post nog even aanpassen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    calice schreef:
    Ik wil eigenlijk nog wel een reactie schrijven, maar heb vanavond ook al gepost. Is dat too much? haha


    Ik zou ht wel superleuk vinden als je post natuurlijk, dan kan ik morgenavond eventueel weer posten, als er nog meer mensen reageren morgen, haha, maar dat hangt natuurlijk nu wel van meer personages af. xD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Deamus schreef:
    (...)


    waarschijnlijk niet :,)

    en nee hoor, post maar c:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 20:40 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dus er wordt nog gepost? Haha ik ben zo enthousiast nu, het is echt super leuk! :P

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 20:52 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    het is wel een kort stukje, maar goed ben benieuwd hoe er weer gereageerd gaat worden.

    Oh god, Dimi, dat had je zo niet moeten zeggen tegen hem :') -ik ga nog even mijn innerbitch oprakelen om een goed weerwoord te verzinnen à la Gus-

    Edit: Ik post morgen c:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha echt een super stukje! Zo leuk, haha :PPPP


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Mijn post met Alexander is al grotendeels klaar maar toen begon WIDM :') ik wacht even af wat we nu gaan kijken of ik nog post en anders komt hij morgen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mijn post met Alexander is al grotendeels klaar maar toen begon WIDM :') ik wacht even af wat we nu gaan kijken of ik nog post en anders komt hij morgen


    Ben benieuwd! :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Raccoon schreef:
    Oh god, Dimi, dat had je zo niet moeten zeggen tegen hem :') -ik ga nog even mijn innerbitch oprakelen om een goed weerwoord te verzinnen à la Gus-

    Edit: Ik post morgen c:


    hahah, nee dat had ik al verwacht maar Dimi blijft wel gewoon een echte gast, hij gaat zich niet in vreemde bochten wringen
    Ben benieuwd!