Lalalsls
take me back to the basics and the simple life
Necessity schreef: (...) Gelukkig Het viel me trouwens op dat in de beginpost van het rollentopic staat dat Claudai op 1.7 te vinden is, maar dit is 1.6 (;
BIackburn schreef: (...) Oh shit, oeps. Ik zal het ff aanpassen
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
Als ze goed is, is Svetlana af en geïnteresseerd in mensen om mee rond te hangen en mee te kletsen? Waar kan Vincent trouwens beginnen?
Bowties were never Cooler
MikeGClifford schreef: Als ze goed is, is Svetlana af en geïnteresseerd in mensen om mee rond te hangen en mee te kletsen? Waar kan Vincent trouwens beginnen?
BIackburn schreef: (...) Vince mag, wat mij betreft kan ie wel naar Zuze enzo toe als je wilt ofc
Vanmiddag ga ik posten voor Iza, maar ik begrijp op dit moment niet helemaal meer wat de bootindeling is, iemand die even een overzichtje kan plaatsen??
'Speak the truth, even if your voice shakes...'
1 coupe: alexander, august, dimitri Andere coupe: zuzana, claudai, natalya, emiel, vincent(komt nog) oliver(??) : don't know.
[ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 16:34 ]
Aan niets denken is ook denken.
Vincent komt Zuza zo ontvoeren naar een andere, want dit bootje is duidelijk vol
MikeGClifford schreef: Vincent komt Zuza zo ontvoeren naar een andere, want dit bootje is duidelijk vol
BIackburn schreef: (...) Nononononono. Eight peep max so it is not full. Zuze will fight! No idk ik zie wel
MikeGClifford schreef: (...) Ik had het verkeerd gelezen. Hij komt er wel gewoon bij
Florentina schreef: 1 coupe: alexander, oliver(??), august, dimitri Andere coupe: zuzana, claudai, natalya, emiel, vincent(komt nog)
Zit Oliver in coupe 1? Wat heb ik gemist? :')
Nou well.. Ik weet het eigenlijk niet x3
Hij is van harte welkom hoor xd ik kan me alleen niet herinneren dat hij binnen is gekomen :')