• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent?

    @calice Mijn meisje komt in de loop van de middag


    Op welke pagina staat hij?

    Ik heb hem al evonden XD

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 10:59 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent?

    @calice Mijn meisje komt in de loop van de middag


    Is het misschien een idee als die twee verliefd op elkaar zijn/worden? Ze zitten in het zelfde jaar en zullen elkaar dus moeten kennen.
    Zij is alleen een halfbloed die in de dreuzelwereld op gevoed is, iets wat zijn familie waarschijnlijk niet zal waarderen en samen met zijn gevoelens voor haar zou hij misschien controle kunnen verliezen (als je dat leuk vind om te schrijven tenminste). Zij kropt de meeste emoties die ze niet begrijpt of wilt voelen op, maar ze is ongelofelijk eerlijk (iets waar hij altijd op zou kunnen rekenen, wat voor iemand die van controle en routine houd natuurlijk fijn kan zijn). Verder zijn ze dool op zwerkbal en is zij bevriend met iemand van zijn team.

    Vind je hier iets van of heb je liever iets anders?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Is het misschien een idee als die twee verliefd op elkaar zijn/worden? Ze zitten in het zelfde jaar en zullen elkaar dus moeten kennen.
    Zij is alleen een halfbloed die in de dreuzelwereld op gevoed is, iets wat zijn familie waarschijnlijk niet zal waarderen en samen met zijn gevoelens voor haar zou hij misschien controle kunnen verliezen (als je dat leuk vind om te schrijven tenminste). Zij kropt de meeste emoties die ze niet begrijpt of wilt voelen op, maar ze is ongelofelijk eerlijk (iets waar hij altijd op zou kunnen rekenen, wat voor iemand die van controle en routine houd natuurlijk fijn kan zijn). Verder zijn ze dool op zwerkbal en is zij bevriend met iemand van zijn team.

    Vind je hier iets van of heb je liever iets anders?


    Door haar bloedstatus zal hij het niet eens overwegen, om eerlijk te zijn. Het spijt me


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Door haar bloedstatus zal hij het niet eens overwegen, om eerlijk te zijn. Het spijt me


    Is prima.

    Misschien dat ze elkaar niet mogen omdat zij hem ooit van zijn bezemsteel afgewerkt heeft tijdens een wedstrijd? Ze is een beater afterall.
    Wat het dan nog erger maakt dat ze bevriend is met een teamgenoot van hem en een halfbloed is.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Is prima.

    Misschien dat ze elkaar niet mogen omdat zij hem ooit van zijn bezemsteel afgewerkt heeft tijdens een wedstrijd? Ze is een beater afterall.
    Wat het dan nog erger maakt dat ze bevriend is met een teamgenoot van hem en een halfbloed is.


    Dat lijkt me een goede. Hij is team captain fter all en zal niet blij zijn met bandjes met andere teams, of met halfbloedjes. Hij is vrij geïndoctrineerd door zijn ouders


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Dat lijkt me een goede. Hij is team captain fter all en zal niet blij zijn met bandjes met andere teams, of met halfbloedjes. Hij is vrij geïndoctrineerd door zijn ouders


    Is het misschien een idee (als je het niet leuk vind is het prima) dat iedere keer dat zij een knuppel in haar handen heeft hij automatisch weg duikt of naar achter stapt uit een soort reflex? Ze is nogal klein en ziet er onschuldig uit dus dat kan er voor zorgen dat hij haar nog minder mag.

    (zij gaat expres met die knuppel zwaaien als hij dan langs loopt om hem te pesten)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 12:17 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ik denk het niet. Hij is wel gewoon een goede keeper, dus is eraan gewend. Hij is misschien ocd en op de achtergrond, maar geen doetje


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Ik denk het niet. Hij is wel gewoon een goede keeper, dus is eraan gewend. Hij is misschien ocd en op de achtergrond, maar geen doetje


    Oké, maar is hij iemand die de personen die hij niet mag gaat pesten/uitschelden/irriteren of is hij meer iemand die geiriteerd raakt iedere keer dat zij langs komt? (sorry, probeer een beetje uit te vogelen hoe dat zou gaan)


    In my defense, I was left unsupervised.

    MikeGClifford schreef:
    Ik denk het niet. Hij is wel gewoon een goede keeper, dus is eraan gewend. Hij is misschien ocd en op de achtergrond, maar geen doetje


    Oké, maar is hij iemand die de personen die hij niet mag gaat pesten/uitschelden/irriteren of is hij meer iemand die geiriteerd raakt iedere keer dat zij langs komt? (sorry, probeer een beetje uit te vogelen hoe dat zou gaan)


    In my defense, I was left unsupervised.

    MikeGClifford schreef:
    Ik denk het niet. Hij is wel gewoon een goede keeper, dus is eraan gewend. Hij is misschien ocd en op de achtergrond, maar geen doetje


    Oké, maar is hij iemand die de personen die hij niet mag gaat pesten/uitschelden/irriteren of is hij meer iemand die geïrriteerd raakt iedere keer dat zij langs komt? (sorry, probeer een beetje uit te vogelen hoe dat zou gaan)


    In my defense, I was left unsupervised.

    Hij probeert ze te mijden en te negeren. Hij raakt wel geïrriteerd, maar probeert dit in zichzelf op te lossen, maar wordt wel wat feller, zeker tijdens het spel


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Hij probeert ze te mijden en te negeren. Hij raakt wel geïrriteerd, maar probeert dit in zichzelf op te lossen, maar wordt wel wat feller, zeker tijdens het spel


    Oké, prima


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ik heb dit nu voor Vyara:

    Natalya Alissa Ivanov - Clarick: Vrienden die niet de hele tijd samen hoeven te zijn, maar die elkaar op zoeken als ze het nodig hebben .
    Augustus - Racoon: kunnen elkaar niet uitstaan. Groepsproject samen liep slecht af.
    Manuello - Racoon: vrienden. Beide dol op zwerkbal en hier kunnen ze goed over praten tot ze tegen elkaar moeten spelen. Dan worden ze super competitief met elkaar. Hij probeert haar vaak op te vrolijken en zij helpt hem met lessen en studeren.
    Emiel - Florentina: Emiel waren goede vrienden, maar dat liep mis. Zij kwam achter zijn probleem en hielp hem, maar nu weten ze te veel van elkaar om nog echt vrienden te zijn of in het zelfde gesprek te zijn zonder zich ongemakkelijk te voelen. Toch geven ze nog om elkaar. Als hij een slechte dag heeft stuurt ze hem soms een briefje met een grap of een snoepje. Ze vind het nog steeds geweldig als hij lacht. Ze praten daar nooit over. Ze praten nooit als het niet nodig is.
    Vincent - MikeGClifford: Zij sloeg hem van zijn bezem af tijdens een wedstrijd en nu haat hij haar. Zij vind het hilarisch.


    Ben ik iemand vergeten/iets verkeerd geschreven/wilt iemand nog een relatie met haar?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Relaties Vincent:
    Sara Echte vrienden zijn de twee niet, in elk geval niet als je het aan hen vraagt, maar ze hebben een wederzijds respect en begrip voor elkaar. Sara probeert Vincent te helpen om zijn eigenlijk gespleten persoonlijkheid, terwijl hij haar probeert te helpen om zichzelf te beheersen in situaties waarin het echt nodig is. In hun vrije tijd trainen ze vaak samen in de vechtkunsten, wat Sara graag doet en wat Vincent gebruikt om zichzelf in de hand te houden.
    August August en Vincent zijn twee compleet verschillende personen. Toch is August gevallen voor de jongen in het vorige jaar. Vincent is niet ingegaan op de avances, heeft ze waarschijnlijk niet eens opgemerkt, en dit heeft ervoor gezorgd dat hij August onbewust zwaar heeft gekwetst. Vincent snapt eigenlijk niet goed waarom het eerst redelijk goed goed ging tussen de twee, en August nu vrij vijandig tegen hem doet. Hij doet nu zijn uiterste best om uit te vinden wat er mis is en dit op te lossen zo goed en zo kwaad als hij kan.
    Alexander Alexander en Vincent zijn vrienden. Door hun gelijkende opvoeding in verband met hun bloedlijn en de verwachting de familietradities door te zetten hebben ze best wat overeen. Het probleem was ervoor zorgt dat Vincent toch wat terughoudend is, is dat Alexander heel overheersend kan zijn tegenover anderen. Nu is dit met Vincent nog niet gebeurt, maar hij houd er rekening mee dat hij voor iedereens veiligheid de vriendschap zal moeten verbreken bij de eerste tekenen dat Alexander wel probeert hem te domineren. Vincent is namelijk heel bang dat dit zijn dominante kant zal triggeren en een hele felle strijd zal veroorzaken, wat Vincent koste wat het kost wil voorkomen.
    Zuzana en Claudai Door het impulsieve karakter van beide meisjes is Vincent wat voorzichtig om een vriendschap met ze aan te gaan, gezien hij dat als een slechte en gevaarlijke karaktereigenschap ziet, zeker rond een jongen als hijzelf. Toch hebben de meisjes een speciaal plekje in zijn hart. Door hun gemeenschappelijke afkomst, pureblood families uit voormalig Tsjecho-Slowakije, kent hij hun familie vrij goed. Als kind was hem geleerd dat hun vader uitschot was, maar dat heeft hij nooit goed begrepen. Toen hij eenmaal een sterk vermoeden kreeg dat de vader de meisjes mishandelde, doordat hij blauwe plekken op de meisjes heeft gezien bij trainingen net na de vakantie op rare plekken en hun onwil om erover te praten, beschouwd hij hem ook als uitschot, nog voor hij verafschuwing van hem kreeg door zijn keuze voor een partner. De meisjes zelf hebben het er nooit met hem over gehad. Toch probeert hij de meisjes wat te beschermen voor zover hij dat kan, wat niet heel veel is, maar goed. Tijdens de Quidditch trainingen en wedstrijden pakt hij hen, net als de rest van het team, hard aan, maar achteraf voelt hij zich, door zijn kennis over hun thuissituatie, vaak heel schuldig als hij harde woorden heeft gebruikt, en probeert zich dan ook altijd zo discreet mogelijk te verontschuldigen, door ze bijvoorbeeld wat lekkers toe te stoppen. Met Zuzana is Vincent toch een stuk closer dan met haar zus. Dit komt door een project wat ze in het begin van hun schooljaren samen hebben gedaan, en sindsdien zijn ze verrassend close. Zij is ook een van de weinigen wie Vincent echt vertrouwd en wie Vincent ooit wel een keer naar zijn huis zal durven uitnodigen, wat hij eigenlijk nooit zal doen. Dit ligt er misschien ook wel aan dat hij over de jaren een crush op haar heeft ontwikkeld, maar niet goed weet wat hij ermee aan moet of hoe hij het aan haar moet laten merken, zeker niet in zijn normale ongemakkelijke staat van zijn.
    Dimitri Hij en Vincent liggen elkaar niet zo lekker. Ze respecteren elkaar als atleten, maar meer is het ook niet. De chaos die Dimitri met zich meebrengt maakt Vincent compleet gek. Ze meiden elkaar grotendeels dus maar gewoon.
    Iza Iza is Vincent's nichtje. Zo kennen ze elkaar via de familie, en dus ook de stereotypes die daaraan bevestigd zijn over elkaar, maar meer is het eigenlijk niet.
    Arkady Vincent en Arkady kunnen het goed samen vinden. Vincent weet wat hij van hem kan verwachten en Arkady zal niet plots dingen doen, wat Vincent ook rust brengt. Ook het feit dat hij perfectionistisch en beheerst is, valt bij Vincent in hele goede aarde.
    Gabriëla
    Erika
    Natalya

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 12:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Morgen schreef:
    Ik heb dit nu voor Vyara:

    (...)

    Ben ik iemand vergeten/iets verkeerd geschreven/wilt iemand nog een relatie met haar?


    Ikheb zuzana?


    take me back to the basics and the simple life