• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    Naar wie kan ik Gabriëla sturen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god Vincent :')

    Ik ga zo weer posten ^^ Eerst ff kloten met een cover voor m'n SOTY verhaal, al ben ik vrij zeker dat het 'm toch niet helemaal wordt hahaha. Ik heb niet eens een titel. Vince shouldn't be so jealous. Zuze heeft nou eenmaal een vriendje haha. Ach, love.


    take me back to the basics and the simple life

    Haha Vincent met zn lucifers.
    Genius.


    Aan niets denken is ook denken.

    Tja, Vince is m geflipt... Als iemand klappen wil krijgen, of wil vechten, laat diegene naar de stallen gaan


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Tja, Vince is m geflipt... Als iemand klappen wil krijgen, of wil vechten, laat diegene naar de stallen gaan


    En wat nou als die persoon Zuze zou zijn?


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    En wat nou als die persoon Zuze zou zijn?


    Ligt eraan wat ze doet


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)[/s]

    Ligt eraan wat ze doet


    Hmm true. Naja ik ga zo schrijven maar not sure of ze wel/nioet naar 'm toe loopt ^^ We'll see.


    take me back to the basics and the simple life

    Someone wanne be friends with Finley? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Deze RPG gaat echt heel snel. Ik denk niet dat ik het allemaal bij kan houden ivm met school en andere dingen. Het spijt me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solemnly schreef:
    Deze RPG gaat echt heel snel. Ik denk niet dat ik het allemaal bij kan houden ivm met school en andere dingen. Het spijt me.


    :c schrijf je je uit bij deze? Want dat zou ik echt heel jammer vinden.


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    :c schrijf je je uit bij deze? Want dat zou ik echt heel jammer vinden.


    Ik twijfel nog een beetje want het lijkt me wel heel leuk alleen wil ik dan wel actief mee kunnen doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solemnly schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog een beetje want het lijkt me wel heel leuk alleen wil ik dan wel actief mee kunnen doen.


    hmm, anders probeer je het nog even, maar als je het echt niet red kan je je altijd uitschrijven. Waarschijnlijk wordt het vanzelf wel iets minder druk ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Solemnly schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog een beetje want het lijkt me wel heel leuk alleen wil ik dan wel actief mee kunnen doen.


    Ik denk dat het enkel in de weekends sneller zal gaan dan in de schoolweek :3 Dus ik denk dat het best zal lukken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Solemnly schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog een beetje want het lijkt me wel heel leuk alleen wil ik dan wel actief mee kunnen doen.


    Nee verlaat Renaulph niet! Denk hetzelfde wat Raccoon zegt, dat het in het weekend misschien beetje snel gaat..

    Hmm okay ik blijf wel denk ik. Dan maar mijn rol even afmaken (:


    Spoiler alert: you will save yourself