• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    Yay ! :3

    Jullie mogen me btw Saar noemen hoor.

    En Finn needs friends :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Whee, weer een hele lange post hahaha.


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    Yay ! :3

    Jullie mogen me btw Saar noemen hoor.

    En Finn needs friends :3


    Iza kan het denk ik wel goed vinden met Fin, any ideas??


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    @persoon van iza (sorry ik weet niet meer wie je bent en het nakijken met mijn mobiel kost een half uur :') ), haar idee-tekeningen gaan over quidditch-strategieen toch? (Voor ik straks random dingen post haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    @persoon van iza (sorry ik weet niet meer wie je bent en het nakijken met mijn mobiel kost een half uur :') ), haar idee-tekeningen gaan over quidditch-strategieen toch? (Voor ik straks random dingen post haha)


    Nee, die ze nu laat zien niet, ik wist niet zo goed hoe ik dat moest omschrijven, het zijn zegmaar gewoon tekeningen, van personen, of spullen, sieraden etc. de quiddtich strategieen staan voorin haar schetsblok xD Anders zal ik dat nog wel even in de post erbij zetten, voor de duidelijkheid!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Iza kan het denk ik wel goed vinden met Fin, any ideas??


    Ze zitten beiden in Ranaulph :3 dus daar kunnen we wel wat mee ^^ Ik moet hem ook nog een zwerkbalpositiegeven, en dat zal hun ook teamgenootjes maken.

    Ik zie hen wel als erg goede vrienden? Ze heeft ook niets om status en is erg creatief wat hij wel leuk vind. Ook is zij nou net niet onzeker en hij wel dus misschien dat ze hem daarbij kan helpen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iedereen heeft tot woensdag/donderdag de tijd om te posten op de trein, en daarna komt hij waarschijnlijk aan op Durmstrang, maar dat ligt er nog even aan hoe actief het is en hoe het staat qua gesprekken etc.


    take me back to the basics and the simple life

    sandordinja schreef:
    (...)

    Nee, die ze nu laat zien niet, ik wist niet zo goed hoe ik dat moest omschrijven, het zijn zegmaar gewoon tekeningen, van personen, of spullen, sieraden etc. de quiddtich strategieen staan voorin haar schetsblok xD Anders zal ik dat nog wel even in de post erbij zetten, voor de duidelijkheid!

    Aah okee, ik twijfelde dus daarom vroeg ik het maar even, voordat Alex ineens Quidditch-strategieën uit willekeurige tekeningen weet te halen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nobody for Gabriëla?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maybe Finn?

    Ik zoek eerst nog relaties voor hem en ik ga morgen met al mijn perso's reageren c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Maybe Finn?

    Ik zoek eerst nog relaties voor hem en ik ga morgen met al mijn perso's reageren c:


    Hij zit natuurlijk net als Dimi in Ranaulph, en zijn relaxtheid spreekt hem wel aan, maar weet nog niet zo goed hoe die twee samen zouden gaan. Ook omdat hij een beetje ander is natuurlijk. Wat denk jij?

    calice schreef:
    (...)

    Hij zit natuurlijk net als Dimi in Ranaulph, en zijn relaxtheid spreekt hem wel aan, maar weet nog niet zo goed hoe die twee samen zouden gaan. Ook omdat hij een beetje ander is natuurlijk. Wat denk jij?


    Wel er is niet meteen iets dat botst dus dat is best positief. Ik heb niet echt een idee :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philip schreef:
    Nobody for Gabriëla?


    Ze kan Vincent tegenkomen en zich afvragen waarom hij zo boos is


    Bowties were never Cooler

    Raccoon schreef:
    Maybe Finn?

    Ik zoek eerst nog relaties voor hem en ik ga morgen met al mijn perso's reageren c:


    Ik lees finn zo wel voor evt relaties zodat Gabriëla kan komen als het past?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Ze kan Vincent tegenkomen en zich afvragen waarom hij zo boos is


    Kan ook. Ik post morgen maar waar is vincent. Sorry ik heb nog geen tijd gehad alle posts te lezen enzo t ging redelijk snel in speeltopic. :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya