• Lalalsls


    take me back to the basics and the simple life

    @Raccoon het lukt op m'n mobiel niet om te quoten, maar lijkt me een prima idee tussen Fin en Iza


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Hij zit nu in de stallen, in de hoop te kalmeren wat niet werkt


    Bowties were never Cooler

    Ik vind alles prima c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Solemnly schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog een beetje want het lijkt me wel heel leuk alleen wil ik dan wel actief mee kunnen doen.


    Dit probleem heb ik ook. Ik denk dat ik twee keer per week kan reageren maar ik kan het nu al niet meer volgen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Dit probleem heb ik ook. Ik denk dat ik twee keer per week kan reageren maar ik kan het nu al niet meer volgen.


    Ik geloof dat de enige die iets tegen Eleanore gezegd heeft Sara is, dus op zich is het niet zoveel om te lezen denk ik. Ik lees trouwens ook niet alles, hoor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Ik geloof dat de enige die iets tegen Eleanore gezegd heeft Sara is, dus op zich is het niet zoveel om te lezen denk ik. Ik lees trouwens ook niet alles, hoor.


    Ik heb ook een tweede rol en deze zit in een hele drukke coupé en ik volg dat niet meer.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 7:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Je hoeft ook niet alles te volgen.
    Meestal lijkt het heel veel wat er is gebeurd, maar valt het toch wel mee (als je het naleest)
    Anders kun je je personage ook gewoon 1 op 1 met iemand laten posten, dan heb je dat probleem niet van dat je niet weet wat te posten.
    Ik lees meestal later gewoon een heel deel terug x)


    Aan niets denken is ook denken.

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Ik heb ook een tweede rol en deze zit in een hele drukke coupé en ik volg dat niet meer.


    Oh, dat had ik niet door. :') Wel, succes ermee in elk geval, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wie zit er eigenlijk nog bij Claudai in de coupé? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Wie zit er eigenlijk nog bij Claudai in de coupé? :')


    Ik heb die coupé ook bijgehouden en ik heb zo min of meer het idee dat er inmiddels niemand meer zit, haha, maar dat zal ik wel mis hebben :P


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Adrians rol is af. Kan iemand me een korte samenvatting geven en waar kan ik Adrian heen sturen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dus, in coupé 1 zat Alexander. Daarbij kwamen August , Dimitri, Iza en Oliver. August en Iza hadden een discussie waardoor August en Dimitri even buiten zijn en dus niet meer in Coupé 1.

    In Coupé 2 zaten Zuzuna en Claudai. Emiel is erbij gekomen samen met Vincent en Svetlana en onze twins.
    Vincent is jaloers op mijn twin omdat hij in een relatie is met Zuzuna. Vincent heeft blijbaar een crush op haar en is hem kwaad gemeerd. Emiel en Svetlana zijn ook weggegaan van de drukte. Zuzuna en Manuello zijn wat gaan eten waardoor Claudai en Marcello samen in coupé 2 zitten :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sandordinja schreef:
    (...)

    Ik heb die coupé ook bijgehouden en ik heb zo min of meer het idee dat er inmiddels niemand meer zit, haha, maar dat zal ik wel mis hebben :P


    Dat gevoel begon ik ook te krijgen :')

    *ziet Saars bericht*
    aah okee, Marcello is er dus nog

    Adrian mag wel joinen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Calice, er klopt iets niet met de opmaak van jouw post (;


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik post morgen weer c: zijn er nog mensen die een relatie willen met Finn? Hij is erg loner :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH