• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beetje nuttig, dan.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Beetje nuttig, dan.

    Als niet iedereen ziek was daar, had ik nu bij je geweest xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Needles schreef:
    Beetje nuttig, dan.
    Precies. En een beetje nuttig is goed genoeg voor in de vakantie (en anders ga je maar een rondje rennen of zo). :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is Dan Brown toch een held.


    Het is echt crazy hoe ineens al mijn jurkjes te groot zijn, maar mijn broeken gewoon nog passen. What happened?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugggh topic opmaak.


    Your make-up is terrible

    Jeej, m&m's. Alleen wel een nadeel dat ik al die blauwe er tussen uit moet halen x'D
    Kost zoveel tijd, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms snap ik echt niet hoe mensen het met mij uit kunnen houden. Maar des te meer waardeer ik het dat ze toch tijd voor me vrijmaken en er voor me zijn. I've got the best friends. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This is very entertaining.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zo nu en dan heb ik nood aan gesuikerde dranken en chocolade. Ik vind het al best knap van mezelf dat ik het al vier weken volhield zonder dat spul.


    kindness is never a burden.

    Nee, nee, nee. NEE. Sorry man, ik zit hier kapot te gaan en jij probeert een date te krijgen? Nu moet ik je gaan vertellen dat ik je niet leuk vind. Godverdomme, dit kan ik er echt niet bij hebben. Ga gewoon weg of zoiets. Verdwijn uit mijn leven.

    Yessss, ze hebben me een kamer toegewezen op een supertoffe locatie. :3


    Caution first, always.

    Weet je. Ik ben echt klaar met jou en je vriendje. Mazzel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik kan niet meer studeren mijn hoofd is stuk


    i put the fun in funeral

    Dit gaat vast ook weer falen. 8D Maar ik heb het tenminste geprobeerd...

    Hm, toch maar eens iets drinken.


    Your make-up is terrible