Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Je bent zo'n kinderachtig klein meisje. Ik heb alle recht om boos op je te zijn omdat je me 'vergeten' bent af te zeggen terwijl we naar de film zouden gaan, maar nu schuif je het allemaal op mij. Je bent mijn tijd niet waard, ga maar een ander zoeken om tegenaan te zeiken.
- 'Wat heb jíj op je gezicht?!'
- [...]
- 'Zo, zo erg was het toch nooit?'
- 'Ik draag vaak make-up.'
- 'Nou dan ben je daar wel erg goed in zeg, jemig. Naar hoor'
Dat was ook de laatste keer dat ik de deur voor mijn buurvrouw open zonder make-up te dragen. Het spijt me dat je zoveel last van mijn acne heb, ik zal eraan denken de volgende keer dat ik mijn huid uit kies. God ik wou dat ik nooit meer mijn kamer uit hoefde te komen, i feel disgusting.
jemig wat een naar wijf
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Vikings schreef:
Dat moment dat degene die jou begeleidt jouw als redacteur zegt te willen hebben als haar boek af is. Wauw, daar ga ik toch wel van glimmen.
fantastisch nieuws but
de jouw hoort ook jou te zijn
(okee, sorry dat is flauw)
[ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 15:00 ]
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Wat een bitch zeg, dat is echt gemeen! Waarom zou je zoiets zeggen?!
Dat snap ik dus ook niet. Ik bedoel, ik ben me er perfect bewust van dat ik een slechte huid heb hoor. Kon er ook niet tegenin gaan, was ik te geschrokken voor. Stond er echt met tranen in mijn ogen.
Dat snap ik dus ook niet. Ik bedoel, ik ben me er perfect bewust van dat ik een slechte huid heb hoor. Kon er ook niet tegenin gaan, was ik te geschrokken voor. Stond er echt met tranen in mijn ogen.
Ugh, dat soort mensen gaan echt op mijn nerves werken
Ik snap je perfect, heeft ze überhaupt nog sorry gezegd?
Tamaki schreef: People who look good in both genders are to be feared.
Exact wat ik dacht toen ik gister de trailer van The Danish Girl zag, halp. Eddie Redmayne als jongen is ok, maar als vrouw is hij opeens best wel knap oeps
---
Ok, dat is wel weer genoeg Carmilla voor 1 dag
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Exact wat ik dacht toen ik gister de trailer van The Danish Girl zag, halp. Eddie Redmayne als jongen is ok, maar als vrouw is hij opeens best wel knap oeps
---
Ok, dat is wel weer genoeg Carmilla voor 1 dag
eddie redmayne is fantastisch