• Ik heb dit al een paar keer gevraagd maar ik weet het nog steeds nie:

    Ik heb een nieuwe acc en ik zou graag een nieuwe serie maken: TomLovestory maar ik vind het altijd zo moeilijk op een leuke maar realistische ontmoeting te bedenken heeft iemand een idee ? x.

    Dan zou je suppr bedankt zijn^^ x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Is inderdaad moeilijk ehn ...
    Misschien gewoon op een fuif fzo ?
    Of één of andere after-party ?
    Njhaa ; 'k weet 't ook nie goed .
    Succes met je serie =D
    xX


    /

    Ontmoetings plek? >< Gewoon op straat? Op een onverwachte plek in ieder geval.. op vakantie? Umum.. Ik weet niet ;$


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ontmoetings plek? >< Gewoon op straat? Op een onverwachte plek in ieder geval.. op vakantie? Umum.. Ik weet niet ;$


    jaah gewoon hoe ze elkaar ontmoeten dus niet zo bijvoorbeeld tegen elkaar opbotsen ofso :)

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    een cakeverkoop en dat meisje belt daar aan zonder dat ze weet dat de geilste tweeling daar woont?


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    of een fan dat voor een verkeerde hotelboeking heeft gezorgd zodat ze samen met tokio hotel zou ztten in hun 'zimmer', uiteindelijk merken de jongens dat hun kamer al bezet is, maar ja... Nu wel pech hebben dat de rest van het hotel volboekt is. Het meisje mag in het bed slapen dat normaal voor een van de twins zou zijn, maar die twin gaat dan maar in de badkuip liggen. De volgende morgen wilt Georg grappig doen en draait de kraan open. Natte Bill/Tom. Aangezien dat één van de twee het niet grappig vonden, had ie wat afleiding nodig. Weggaan. Maar aangezien niemand zin had, ging het meisje met hem weg.

    Nu heb ik geen inspiratie meer voor mijn quiz xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    meet&greet(cool)


    I need you like a heart needs a beat

    Ö bij een scouting(A)xD


    Why don't you break my heart

    nog steeds inspiloos --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    dat moet je zelf verzinnen
    iedereen kan wel wat zeggen
    maar dan is het toch niet leuk meer?
    ik heb er nooit zoveel moeite mee ^^


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    dat moet je zelf verzinnen
    iedereen kan wel wat zeggen
    maar dan is het toch niet leuk meer?
    ik heb er nooit zoveel moeite mee ^^


    idd.. het is toch joun quiz. Dan lijkt het mij het leukst om te zelf te verzinnen

    maar ik zou zeggen: in een pretpart en dan in de rij van een achtbaan? Pretpark: Walibi world.

    volgens mij geven er veel mensen hun geweldige ideeen graag weg, want ik zou dat bv ook niet graag doen, toch zeker niet voor niks XD

    volgens mij geven er veel mensen hun geweldige ideeen graag weg, want ik zou dat bv ook niet graag doen, toch zeker niet voor niks XD

    want daar gaan duitsers, nederlanders en belgen het meest heen volgensmij xD

    Verzin iets zelf, dan ik het 10leuwker om te maken, want dan ik het volldig van jezelf ^^



    xxx
    succes