• Hee, ik ben een tijdje niet online geweest dus ik heb weer veel te vertellen. Ik prop het allenmaal maar in 1 topic want dat scheelt ;p Maarja waarom die titel dan? Omdat daar het meeste over gaat.

    Ik zal de dingetjes die ik ga vertellen wel even nummeren, dan hoever jullie niet heel de tijd te zeggen: "Mijn reactie op die jonge die begon te huilen: Dat vind ik niet zo stoer!" -Niet mijn mening slechts een voorbeeld wist niks anders-

    1. Dinsdag hadden we de afscheids musical -Even ter zaken ik zit, nou ja zat in groep 8- Het ging best wel goed, alleen bij het eindlied toen we het voor onze ouders opvoerde, ehm tja, toen donderde alles om! Heel het decor! Door slechts één iemand, oowk leuk!

    2. Na de afscheids musical gingen we naar school terug -het was half 10- om een afscheids disco te houden. Iedereen was helenmaal vrolijk, maar na een tijdje werd het vreemd!
    Ik mijn -ze is een wannabe- "vriendin" en nog n paar gingen in het donder -alleen in de disco waren de lichten aan- de school verkennen. We liepen de trap op, ieder een ander lokaal, altans dat was de bedoeling maar mijn "vriendin" ging met mij mee! Opgegevenmomend voel ik iets aan mijn hand, en zij iets aan haar arm, zij begon te gillen ik rende het lokaal op op zoek naar de anderen. Dat we elkaar aanraakte kon niet, we stonden ieder in een andere hoek van het lokaal. -Omdat ik zo ver weg mogelijk bij haar vandaan wou blijven- ik heb de andere gevonden lopen -meer rennen- we met z'n allen zo snel we kunnen de "speelplaats" -zoals de leraar het noemt- op. Daar kijken we in het bijgebouw in.
    Zij is vroeger een vriend verloren, die had zelfmoord gepleegt, een paar dagen voor dit gebeurde had zij een ring gekocht met zijn naam aan de binnekant.
    Zij keek naarbinnen en begon ineens te huilen! Ze rende helenmaal in paniek naar mij en zei: "Hij staat daar! ik zie hem! Voor het schoolbord! Hij wil de ring!" Dat had ze echt niet gefaket! Ik had heb al eens eerder ontmoet voordat hij dood ging. Toen liet ze op haar mobiel een foto van hem zien. Meteen toen ik m zag, toen herkende ik mijn vader er in.
    Mijn vader en moeder zijn gescheiden toen ik 4 was, sinds toen heb ik mijn vader nooit meer gezien.
    Nou toen barstte we allebij in huilen uit! -Hier is een heel lang verhaal van maar dat word dan té lang-

    3. Even later toen ík gekalmeert was -zij nog niet maar dat is te begrijpen- liepen we de naar de wc's daar zagen we 2 meiden uit de klas huilen. "Zo'n klas krijg je echt maar één keer! Ik wil hier nog niet weg!" zei de een.
    We gingen de zaal van de disco binnen en toen was het overduidelijk! Iedereen zat gewoon te huilen! Ik heb mensen zien huilen die ik nog nooit heb zien huilen. Na een tijdje gekalmeerd te zijn kwamen er bij mij nog wat tranen op!

    4. Op de Tilburgse kermis help ik soms bij de paarden mee, niet voor het geld maar ik vind het gewoon leuk. -Helaas ben de jongste- Maarja, zo'n jonge die daar ook zit is 5 jaar ouder! En die eigenaren van die paarden -meer pony's- zitten ons de hele tijd te klote! Van: "Hee Entenie, nie flirten met minderjarigen!" Ben ik weer zo iemand die zegt: "O, maar hij maakt geen kans, ik ben toch verliefd op een ander!" Vragen hun: "Wie???" Ik: "Op Henlo en Pinky!" -2 pony's Henlo is de gropotste maar de sloomste een heel mooi wit paard, en Pinky is de middelste maar de snelste licht bruin met een witte streep die ven ze voorhoofd tot vlakboven zijn neus loopt- Zo gaat dat iedere dag!

    5. Donderdag was echt de laatste dag! Het bleef rustig maar toen ze zoemer ging begonnen een paar te huilen, ik probeerde ze te klameren maar na een tijdje toen kon ik mezelf ook niet meer houden!

    6. Vanavond is een feestje van een jonge bij mij in de klas, hij viert zijn verjaardag en heeft heel de klas uitgenodigt! De laatste keer dat we bij elkaar zijn, ik vind het best wel kut voor hem, is hij jaarig begint iedereen te janken! Maarja, hoe gek het ook klinkt door al onze ruzies zijn we gewoon echt heel close geworden!
    Hierover hoor je morgenochtend meer!

    7. Moe van het lezen? xD

    xx