Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Oh by Odins beard. Ik word er kots misselijk van dat je me de hele dag duwt. Vervolgens duw ik je tegen de muur en zeg ik er wat van, en dan duw je me vervolgens zodat ik val. Op de vaatwasser. Mam zal blij met me zijn. But ya can burn in hell.
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Wtf. Ik sta te wachten aan de bushalte, rijdt de buschauffeur me gewoon voorbij. --" Neem ik een andere bus naar 't station en vanaf daar de tram, staat hij gewoon stil na vijf minuten doordat er weer wat gebeurd was en de politie met zes wagens de straat blokkeerde. Wat een kutavond. :')
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Ledecky schreef: Wtf. Ik sta te wachten aan de bushalte, rijdt de buschauffeur me gewoon voorbij. --" Neem ik een andere bus naar 't station en vanaf daar de tram, staat hij gewoon stil na vijf minuten doordat er weer wat gebeurd was en de politie met zes wagens de straat blokkeerde. Wat een kutavond. :')
Inderdaad. Er waren aan de bushalte ook nog twee andere bussen gepasseerd, maar ik ging er vanuit dat die niet reden naar de plaats waar ik moest zijn. Keek ik aan het station naar een bord, bleken die dussen wel tot mijn bestemming te rijden. :'D
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Inderdaad. Er waren aan de bushalte ook nog twee andere bussen gepasseerd, maar ik ging er vanuit dat die niet reden naar de plaats waar ik moest zijn. Keek ik aan het station naar een bord, bleken die dussen wel tot mijn bestemming te rijden. :'D
Van een schrijfster die ik nauwelijks ken. Waarom ik het dan overwoog? Iemand had me uitgenodigd. Of nou ja, vroeg of ik ook kwam. Wauw, wat een rommel zijn deze zinnen.
Van een schrijfster die ik nauwelijks ken. Waarom ik het dan overwoog? Iemand had me uitgenodigd. Of nou ja, vroeg of ik ook kwam. Wauw, wat een rommel zijn deze zinnen.
Let me guess, nu heb je spijt dat je niet mee bent gegaan?