• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Starlord schreef:
    (...)

    Mensen die over gebreken zeiken, terwijl het er gewoon is :p -grapje

    Klik

    Hehe.

    Thunks! Nooit geweten dat dat er is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    1. Mensen die "fake it till you make it" gedrag vertonen en dan zelf andere mensen gaan verwijten van nepheid.

    2. Managers die net voor vertrek om 17:00 een belangrijk mailtje beantwoorden met "ik kijk morgen even". Vorige week al gestuurd, lul.

    3. Het feit dat het veel te warm is in bed, maar ik de ramen niet open kan zetten vanwege geluid buiten, waardoor ik niet kan slapen.

    Wat een heerlijke zeikdag!


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die de hele tijd zeiken dat anderen te veel zeiken -.-


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik heb echt een hekel aan mensen die als je iets zegt nooit reageren, maar als iemand anders iets tegen dezelfde persoon zegt, ze direct de seconde erop lijken te reageren -.-"


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Honden die de hele ochtend door blijven blaffen.
    Mensen die onderschatten hoe hard hun instrument klinkt en vervolgens vanaf 8 uur 's ochtends piano aan het spelen zijn.
    En dit:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Valeska schreef:
    Ik heb echt een hekel aan mensen die als je iets zegt nooit reageren, maar als iemand anders iets tegen dezelfde persoon zegt, ze direct de seconde erop lijken te reageren -.-"


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh geweldig, iemand van me besluit een Halloween feest te geven terwijl ik er al eentje geef en nodigt nu iedereen van mijn feest uit -.-"
    Ach tja hij kon het niet weten maar hier gaat gedoe van komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    FATLOGIC, wtf.


    Your make-up is terrible

    omfg, vliegangst, STAHP.
    Ik heb m'n hele leven lang gevlogen en nu ik eindelijk een grote reis zelf wil maken om mijn afstuderen te vieren gaat het me echt in de weg zitten. Ik wil niet toegeven aan die fucking angst. IK WIL NIET.
    Want ik wil zo graag Tokio opzoeken en chillen en mensen ontmoeten en me misselijk vreten aan sushi en naar knotjes van samurai kijken in het Edo Museum en rare shit meenemen dat ze alleen daar hebben. UGH.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mary sue personages, Blag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik probeer personages te maken, maar het lukt totaal niet. Weer een avond weg


    Sarah = ongewoon sexy

    De hele "real women have curves" beweging en ondertussen doen aan skinny-shaming.

    (Daarmee zeg ik niet dat ik tegen "curves" ben, maar waarom het één supporten en het andere afkeuren.)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    De hele "real women have curves" beweging en ondertussen doen aan skinny-shaming.

    (Daarmee zeg ik niet dat ik tegen "curves" ben, maar waarom het één supporten en het andere afkeuren.)


    Omdat ze eigenlijk graag het andere willen, maar ze zich ook niet willen "schamen" voor zichzelf


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Omdat ze eigenlijk graag het andere willen, maar ze zich ook niet willen "schamen" voor zichzelf

    Dan heb je ook nog de opmerkingen van mannen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Dan heb je ook nog de opmerkingen van mannen.


    Oh jee, wat doen wij mannen nu weer?


    Sarah = ongewoon sexy