• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dingen die Engels/Nederlands zijn. Kies gewoon een taal, zo moeilijk is dat niet.


    Your make-up is terrible

    Het nieuws, men weet overal wel over te zeiken, de zelfsturende auto werkt niet goed, sommige vleeswaren zijn kankerverwekkend. Jeetje zeg, om te huilen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mensen die wethouders bedreigen vanwege de opname van vluchtelingen, maar het ergste gezeik wat de overheid ons aandoet, gewoon over hun kant laten gaan.


    Your make-up is terrible

    Mensen die je meteen proberen te koppelen als je ook maar met een jongen praat en dan beweren dat jij als persoon met die jongen 'flirten' Amai.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uitstelgedrag, motivatie die ergens op een tropisch eiland ligt zonder mij.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mensen die lekker meer dan de helft onder de vraagprijs gaan bieden op Marktplaats. Houd die bullshit biedingen bij je en ga iemand anders' tijd verspillen. :')


    Caution first, always.

    Ik voel me de hele dag al verraden en ik snap niet waarom ik me er verraden door voel.


    Sarah = ongewoon sexy

    Als bepaalde mensen zouden weten wat ik weet over de acties van bepaalde mensen, dan zouden bepaalde mensen bepaald gekwetst zijn, wat ze bepaald ongelukkig maakt. Dus moet je bepaalde informatie wel delen of moet je bepaalde mensen een bepaald gevoel van euforie laten behouden en hen zelf bepaalde dingen laten ontdekken.

    Oh en mensen die het woord "bepaald" teveel gebruiken. Nu neem ik het zinloos over


    Sarah = ongewoon sexy

    Altijd geweldig wanneer één persoon niet meewerkt (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Mensen die 'dolgraag' met je af willen spreken, je anderhalf uur laten reizen, niet komen opdagen en vervolgens doen alsof er niks aan de hand is.
    Of mensen in het algemeen.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Mensen die 'dolgraag' met je af willen spreken, je anderhalf uur laten reizen, niet komen opdagen en vervolgens doen alsof er niks aan de hand is.
    Of mensen in het algemeen.


    Och arme ):


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb geen zin meer in denken. Idgaf dat het van het HBO moet, ik wil nu eindelijk es dóen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Na bijna 5 jaar weg bij de Landmacht. Voelt wel zuur om al die vrienden achter te laten, zo'n band vind je nergens


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom is er dan geen topic voor leuke dingen. :c Wil ik eens níet zeiken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    Waarom is er dan geen topic voor leuke dingen. :c Wil ik eens níet zeiken.


    Mensen die over gebreken zeiken, terwijl het er gewoon is :p -grapje

    Klik


    Happy Birthday my Potter!