• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Solemnly schreef:
    Een dubbele afspraak en een claimerig vriendje is geen handige combinatie. Nu mag ik morgen in mijn eentje 4 uur wachten omdat hij o zo zielig is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Er zit een spin op mn stuur en ik ben arachnofoob af :'c Ik ga serieus niet verder fietsen tot ie van mn stuur af is want hij is groot. Muh :c
    (En ja hij is niet klein okay)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 16:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben al zo lang niet op Quizlet geweest dat ik geen flauw idee heb wat een ******* "lijstje" is (cat)

    Ik voel me buitengesloten door de lijstjes en mis mijn LOTQ.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Ik ben al zo lang niet op Quizlet geweest dat ik geen flauw idee heb wat een ******* "lijstje" is (cat)

    Ik voel me buitengesloten door de lijstjes en mis mijn LOTQ.


    Maak je maar geen zorgen, we sluiten je graag buiten. 8D


    Your make-up is terrible

    Ah, nu weet ik in ieder geval zeker dat je mn berichten van de afgelopen 3 weken gewoon ontvangen hebt en ook hebt gezien. Weer iets dat ik uit kan sluiten aan redenen waarom je niet reageert.

    En muh ik wil niet koken :c Ik wil op bed liggen en lezen

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 17:54 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Combustible schreef:
    Ik ben al zo lang niet op Quizlet geweest dat ik geen flauw idee heb wat een ******* "lijstje" is (cat)

    Ik voel me buitengesloten door de lijstjes en mis mijn LOTQ.

    Hè, Sevvy.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat precies Safari geen data kan selecteren voor Cursed Child. Ik was super snel aan de beurt en nu moet ik helemaal opnieuw. Nog freaking ruim 22K mensen voor mij. Echt ugh. Kan ik nooit eens geluk hebben in plaats van mijn eeuwige ongeluk?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 13:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nog steeds geen idee wat ik precies moet met nanowrimo... Te veel ideeën maar geen idee waar het verhaal naartoe moet....


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Nog steeds geen idee wat ik precies moet met nanowrimo... Te veel ideeën maar geen idee waar het verhaal naartoe moet....


    Te veel ideeën! Ik ben zo jaloers.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wanneer je uitzicht verpest wordt door mn ma en der te kleffe vriend. Bah. Go get a room.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb op dit moment een grondige hekel aan Tumblr (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mensen die schrijven voor de populariteit ipv voor zichzelf omdat ze schrijven leuk vinden.


    Happy Birthday my Potter!

    Vrijgezellenleven is nu wél officieel. Net een awesome vakantie geboekt, maar whatever


    Sarah = ongewoon sexy

    Dagen dat iedereen het leuk heeft en ikzelf alleen maar nare dingen meemaak en voor iedereen alleen maar de sfeer verpest omdat ik onmogelijk nog vrolijk en gezellig kan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Als de telefoon aangeeft dat het geheugen vol is.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"