• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Donnie schreef:
    Mensen die hun beloftes niet nakomen.


    Dit, maar ook mensen die te snel denken dat je iets belooft. Als ik zeg dat ik naar de winkel ga gaan, beloof ik het niet. Ik beloof pas iets als ik zeg dat ik het beloof. De dag van vandaag wordt er veel te snel over beloftes gesproken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen op Twitter die een hashtag aanklikken, 1 bericht lezen en bij zichzelf denken; "hij/zij heeft een punt!" En daarna reageren met dezelfde mening zonder dat ze enig benul hebben van wat er allemaal gaande is en zich niet een beetje in beide kanten van het verhaal hebben verdiept. En als je dan een gewone discussie aan wil gaan krijg je een hele zak bullshit en scheldwoorden over je kop gefikkerd. Serieus, sociale media is handig enzo, en ik zou ook niet weten wat ik er zonder zou moeten, bc i mean, ik besteed letterlijk bijna al mijn vrije tijd op YouTube. Maar dat sommige mensen zo laag gezonken zijn dat je geen eens meer een normaal gesprek kan voeren, jezus.
    Okay, ik klink nu echt als een of andere bejaarde.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 17:08 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Dat moment dat je je voet stoot tegen je bed/deur/kast/tafel/...
    Auw.


    I don't think you quite understand, honey

    Mijn eigen kritiek op alles. Ja, een kritische blik is handig bij mijn studie, maar serieus, ik zou duizend ergernissen per dag minder hebben als ik niet zo perfectionistisch was. Bovendien zou ik dan ook een stuk leuker zijn voor anderen waarschijnlijk


    Happy Birthday my Potter!

    Mezelf door mijn luiheid en ongemotiveerde houding en brutaalheid.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Mijn broertje op dit moment. De hele ochtend hoor je hem niet hoesten, maar zodra je laat merken dat je wakker bent hoest hij achter elkaar door -.-"


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    Mijn broertje op dit moment. De hele ochtend hoor je hem niet hoesten, maar zodra je laat merken dat je wakker bent hoest hij achter elkaar door -.-"

    Wauw. Gewoon wauw.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hard pratende mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen die denken dat ze de enigen zijn die pijn hebben.


    <3

    Amica schreef:
    Mensen die denken dat ze de enigen zijn die pijn hebben.

    + Mensen die zich aanstellen en altijd wel ergens last van hebben om aandacht te trekken. Na een tijd neemt ook niemand je meer serieus hoor.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn zusje die nooit iets doet en wel altijd zit te klagen als ze iets moet doen. Ik ga nu natuurlijk weer gezeik krijgen over dat de honden niet uit zijn geweest vanmiddag terwijl zij dat had moeten doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Grassi schreef:
    (...)
    Wauw. Gewoon wauw.


    Dat dacht ik ook ja. En nu zit hij constant te klagen over alles en nog wat terwijl ik rust wil. Dan zeg ik er iets van, en dan krijg je direct een beledigde en verbaasde gezichtsuitdrukking terug. Ugh.

    OT — Ik haat het als ik mijn motivatie niet kan vinden ;C

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 15:50 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik haat leren voor de toetsweek. Ik ga het toch nooit halen, dus wat heeft het nog voor nut..


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mezelf. Ik ben veel veel veel veel veel veel veel veeeeellllllll te lui. Dit is een serieus probleem.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn luiheid, lompigheid, mijn drang om teveel te eten. Mijn buik. Bah. Ikzelf. Bah.


    I don't think you quite understand, honey